Nike lanseaza campanie pentru a celebra femeile sportive

Nike dedica atletelor campania "Here I am", prin intermediul careia celebreaza implicarea sportiva a femeilor. O carte, o expozitie, printuri si clipuri video vor fi utilizate pentru a transmite mesajul celor de la Nike, relateaza Brand Republic.

Clipurile, create de W+K Amsterdam, utilizeaza o varietate de stiluri de animatie, de la CGI la animatie schitata, pentru a evidentia trasaturile deosebite de caracter ale atletelor.

Filmele includ 5 povesti: Nicola Spirig infrunta conditii atmosferice apocaliptice in proba de triatlon; Simona La Mantia, saritoare de triplusalt, isi descopera un punct tare in ceea ce credea ca este cea mai mare slabiciune a sa; tenismena Maria Sharapova depaseste greutatile vietii prin ambitie si determinare; Nicola Sanders, o sprintera la 400 metri trece peste dificultatile fizice pin puterea mintii iar judoka Delphine Delsalle nu se lasa doborata de adversari mai puternici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related