Tereza Svěráková, Co-Fondatoare a agenției Oak, și Davor Bruketa, Co-Președinte al Bruketa&Žinić&Grey – vizionari multipremiați, celebrați de AdAge drept leaderi ai culturii creative contemporane, plecați din Est, relevanți global, sunt speakerii confirmați la prima ediție a seriei Brands Talk: Identity & Culture, cu focus pe creativitate Est Europeană.
Evenimentul semnat de #TheAlternativeSchool, are loc pe 24-25 aprilie la Centrul Ceh din București și explorează intersecția dintre branding, identitate națională, tradiții și pop culture în două zile pline - conferință pe 24, de la 6 PM și workshop pe 25 aprilie de la 4 PM.
Analizăm ce înseamnă un narativ de brand local performant, cum faci terapie națională prin branding și business de succes, în proces, cum construiești coerent un discurs „glocal” și ce au în comun stilistica publicității cu evoluția socială în regiune.
Celor doi invitați străini li se alătură talentații care vor reprezenta România la Cannes Lions: Cristiana Trifu & Mădălina Sandu (Digital - empowered by Raiffeisen Bank România), Alexandra Moisescu & Cătălina Manea (Print - empowered by Ursus Breweries) și Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile (PR - empowered by Ursus Breweries).
Pe 25 aprilie, la workshop, participanții au ocazia să lucreze alături de Young Lions, fiind ghidați de Tereza, Davor & Teodora în exercițiul aplicat “How to win a Lion” - cu focus pe insight, strategie, idei, soluții și editarea board-ului de competiție.
Partenerii evenimentului sunt Centrul Ceh, 5 to go & Budweiser.
Când & unde?
24 aprilie | 6:00 PM - 9:30 PM – Conferință
25 aprilie | 4:00 PM - 7:00 PM – Workshop “How to win a lion” pentru echipe mixte - brand manageri & creativi
Centrul Ceh, București
De ce să fii acolo?
- Acces la insight-uri premium despre branding, strategie și creativitate
- Oportunitatea de networking cu lideri din industrie
- Tehnici practice pentru branding de impact la nivel internațional
Taxe accesibile pentru tine și echipa ta:
Conferință: 133 € + TVA / individual | 299 € + TVA / echipă de 2
Workshop: 111 € + TVA / individual | 199 € + TVA / echipă de 2
Pachet complet: 199 € + TVA / individual | 333 € + TVA / echipă de 2
O vorbă de la Teodora Migdalovici
„Am realizat diferența izbitoare dintre clișeele identitare și experiența directă când am călătorit prima dată în Slovenia, la un festival regional, în ’98. Ea s-a simțit și mai tare, când am ajuns la Cannes, la scurt timp după, la fel de neexpusă interacțiunilor cu lumea de-afară, cum poți fi doar după izolarea ermetică din comunism. Detestam felul în care era percepută România - plina de clișee dubioase și de bube în cap, dar eram îndrăgostită de oferta festivalului — o lectură a celor mai mari provocări și conflicte ale lumii, transformate în insight-uri, oportunități și soluții, toate decodificate în lectura unică a brandurilor care vorbeau toate limbile culturilor lumii. O încântare pentru un creator cu suflet de antropolog, vă zic! Putea și România? Clar!
Să devin Ambasadoarea Cannes Lions, în 2005, a fost cel mai spectaculos teren de joacă pentru a construi o strategie cu bătaie lungă, prin educatie, croită să schimbe obiectivele industriei locale și, în același timp, percepțiile Occidentului despre România, în comunitățile creative internaționale.
Douăzeci de ani mai tarziu, ne uităm în oglinda retrovizoare a istoriei recente, nu doar la transformarea comunității noastre, care a devenit între timp, alături de film, industrie strategică pentru România la Export, ci și la felul în care au evoluat cele mai influente piețe din regiune. Identificăm patternuri relevante, extragem concluzii cu substanță și ne ajustăm strategiile pentru următoarele capitole,” a declarat Teodora Migdalovici, ambasadoarea Creativității și fondatoarea #TheAlternativeSchool.
Puțină istorie
Fondată în 2005 de Teodora Migdalovici, odata cu preluarea posturii de ambasadoare a Cannes Lions, #TheAlternativeSchool a fost platforma strategică care-a deschis drumul diplomației private pentru talentele locale în medii internaționale, prin programe editoriale, de lobby, educație, consultanță, competiții și evenimente. În ultimii 20 de ani, #TheAlternativeSchool a remodelat mentalitatea industriei locale cu privire la ceea ce românii pot realiza în cele mai exigente arene creative din lume. Veteranii școlii au bifat toate metalele grele, de la bronz la aurul Cannez si foștii studenți au devenit azi voci influente în brand managementul local și internațional - cea mai recentă realizare a unuia dintre ei e cea a lui Filip Gonzacenco, premiat cu aur, în 2024, alături de echipa lui de la Publicis Paris.
Va urma!