Hostessele RedSem alături de Enroush în campania de CSR pentru reducerea TVA-ului la absorbante

Hostessele RedSem alături de Enroush în campania de CSR pentru reducerea TVA-ului la absorbante

Hostessele RedSem se alătură campaniei „Spune-i pe nume”, o inițiativă lansată de Enroush, care aduce în prim-plan un subiect esențial pentru femeile din România: fiscalizarea produselor menstruale. În prezent, absorbantele și tampoanele sunt taxate la același nivel cu bunurile de lux, ceea ce le face inaccesibile pentru multe femei.

 

Un demers necesar pentru echitate menstruală

Încă din 2019, Enroush a susținut reducerea TVA-ului prin activități continue de lobby, iar acum își mobilizează eforturile pentru a realiza o schimbare considerabilă. Campania își propune să adune semnături pentru a reglementa taxarea corectă a produselor menstruale. O semnătură înseamnă un absorbant donat fetelor și femeilor din comunitățile defavorizate. De asemenea, are în vedere educarea publicului și eliminarea prejudecăților cu privire la discutarea mesajelor considerate tabu.

 

O campanie susținută de RedSem prin sampling și interacțiune directă

RedSem s-a alăturat inițiativei Enroush pentru a spori vizibilitatea și importanța subiectului. Echipa de hostesse a avut rolul de a împărți 7.000 de mostre din produsele Enroush, în cutii de câte 500 de bucăți. Standul este prezent în Băneasa Shopping City și poate fi vizitat până marți, 18 martie, ora 22:00. Fiecare cutie oferită conține un absorbant normal și un cod de reducere pentru următoarea achiziție.

Pe lângă distribuirea materialelor promoționale, personalul a interacționat direct cu vizitatorii și i-a încurajat să se alăture cauzei Enroush prin semnarea petiției. Hostessele au vorbit deschis despre importanța schimbării legislației din România și au venit în sprijinul celor care și-au dorit să afle mai multe informații.

„Suntem mândri să susținem campania „Spune-i pe nume” alături de Enroush. Într-o perioadă în care problemele legate de accesibilitatea produselor dedicate îngrijirii menstruale sunt prea puțin discutate, considerăm că este de datoria noastră să luăm atitudine. Fiecare semnătură adusă nu doar că arată interesul cetățenilor cu privire la adoptarea legislativă, dar poate aduce un sprijin real în viața femeilor din România”, a declarat Bianca Rusu-Moise, HR Manager la RedSem Communication.

Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.

Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere. Printre clienții din sfera BTL se numără - Ivatherm, Sesderma, Promenada Mall Craiova, Iulius Mall Iași, Minus417, Armonia Dulcesol, Evapify, Flonq, Elfbar, Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Mozzart Bet, Nuxe, Cineplexx - activare host pentru Ziua Îndrăgostiților în campania Găsește spionul Argylle, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.

Enroush este primul brand românesc de absorbante și tampoane realizate cu 100% bumbac organic și sustenabil, cu o etichetă curată. Dezvoltate în colaborare cu medici ginecologi și dermatologi, produsele puse pe piață nu conțin plastic, dioxină, parfumuri, fibre sintetice sau alte substanțe toxice.

Creat de femei, pentru femei, Enroush redefinește îngrijirea menstruală și ajută femeile să-și cultive iubirea de sine. De asemenea, se angajează să susțină dreptul femeilor de a accesa produse esențiale pentru sănătatea intimă, prin prețuri corecte și printr-o abordare responsabilă față de mediul înconjurător.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related