Tomi lansează Gustul Bombă

Tomi lansează Gustul Bombă

Tomi Gustul Bombă

Cum e când te-apucă foamea în mijlocul filmului și tot ce găsești în frigider e jumătate din burgerul luat de la metrou în drum spre casă, împachetat în hartia șifonată. Nu e nici chiar gourmet, nici cel mai fresh. Partea bună e că, pe ușa frigiderului dai de sosul Tomi Street Food, te așezi înapoi pe canapea, desfaci hârtia, pui sos și muști. Închizi ochii și... s-a terminat! Boom! Începi să vezi Gustul Bombă. Noroc că ai pus filmul pe pauză, altfel ratai finalul.

Sau știi cum e când mergi la cineva acasă la petrecere. La platane e fata pe care ai văzut-o doar pe Insta, dar are mereu playlistul ăla bun. Dansezi ce dansezi, dar la un moment dat te-apucă foamea. Ceilalți sunt pe vibe-ul ăla de se mișcă de pe stangu’ pe dreptu’, e mai degrabă chill. Te strecori printre dănsăreți și îți faci loc până la masa unde stau stivă cutiile de pizza. Deschizi vreo trei până dai în sfârșit de două felii. Nici cele mai proaspete, nici chiar neatinse. Treaba bună e că pe masă au luat băieții ketchup Tomi pe belșug. Iei felia, pui și tu ketchup din plin și muști. Închizi ochii și vezi cum lovește Gustul Bombă. Platanele zboară. Ăia de stăteau pe canapea se pun în mișcare de parcă e drum & bass la 3 dimineața și tot ce se învârte în capul tău e un caleidoscop de felii de pizza și sos. Hai că ai nimerit-o. A intrat și felia aia de pizza rămasă.

Așa e cu Gustul Bombă, când burgerul oarecare devine acel burger sau pizza așa și așa devine super pizza, știi că e Tomi.

Noua campanie „Tomi Gustul Bomba” a intrat pe TV și online de la 1 martie, 2025. Dar în București se vede bine și pe OOH-uri. Conceptul creativ pleacă de la o realitate. Mâncarea nu arată întotdeauna ca în reclame, dar dacă ai un sos bun pe lângă, gustul e salvat. Și de aceea e bine să ai un Tomi la îndemână, pentru un boost de gust.

Când pui sosul care trebuie, mâncarea e altceva.  Senzația e alta, și dacă ești singur acasă, gata de un LanParty și dacă ești cu gașca. Nu ne-am născut toți chefi cu stele, dar e ușor să aduci burgerii, pizza sau cartofii prăjiți la Next Level cu Tomi.

Campania „Tomi Gustul Bombă” rulează pe TV, Social Media și OOH și e creată de Orkla Foods Romania, împreună cu Circo Visual, Black Maria Film și FrameBreed Studio.

 „Campania „Tomi-Gustul Bombă” aduce în prim-plan un insight de consumator puternic: mâncarea mai puțin apetisantă se transformă într-o explozie de gust atunci când este completată de un sos. Prin această campanie, ne propunem să ducem mâncarea la next level, punând în valoare două produse emblematice din portofoliul de produse Tomi.”, Andreea Stoenică, Brand Manager - Tomi.

Parteneriatul creativ dintre Orkla Foods Romania și Circo Visual a mers de această dată cu un pas mai departe. Pe lângă vizualurile create special pentru campanie, echipa de la Circo a avut input de Art Direction pentru întreg proiectul, inclusiv pentru TVC-uri.

Am fost extrem de fericiti și onorati să fim invitați să lucrăm la acest proiect. Mulțumim deosebit lui Adrian Păsărică și Andreei Stoenică pentru echipa pe care au construit-o la acest proiect,  pentru viziunea și creativitatea lor. Am lucrat într-o companie select, unde flow-ul de idei a fost incredibil, în care fiecare ne-am completat, sfătuit, pe orice subiect al campaniei. O experiență wow.

Putem spune că am simțit acest spirit de echipă de la bun început până la momentul acesta în care să ne lăudăm cu toții de rezultat și să putem să-l arătăm și celorlalți cu mare bucurie.“, Andrei Stoleru, Creative Partner - Circo Visual.

Pentru majoritatea cadrelor s-a apelat la efecte speciale și cinematografie “old-school”. S-au folosit pistoane, capse, declanșatoare, sincronizate cu mare atenție de echipa de SFX. Totuși, pe lângă filmările high-speed, spoturile video au avut și o componentă CGI. End shot-ul a fost realizat împreună cu echipa FrameBreed. 

“Ideea de caleidoscop suna bine, dar provocarea era să păstrăm și un flow vizual clar, un centru de interes într-un haos controlat. Din acest motiv, ne-am concentrat mult pe etapa de Previz, unde am făcut un „Blocking” al acțiunii. A fost un pas esențial atât pentru noi, cât și pentru client, ca să stabilim clar unde se termină dinamismul și unde începe aglomerația inutilă, care ar fi făcut compoziția prea încărcată. Un alt aspect important a fost cum facem lucrurile să pară apetisante și „juicy”. Pe lângă texturi scanate și modele super detaliate, am realizat că feeling-ul vine și din mișcare. Dacă obiectele doar ar fi orbitat în jur, ar fi părut rigide și artificiale. Așa că am adăugat niște mișcări interne, ca și cum burgerii și feliile de pizza ar fi fost obiecte reale, aruncate în aer și influențate de inerție și forțe centrifuge exagerate. Practic, am creat un slow motion stilizat, unde totul se simte ca un dans rapid încetinit la momentul potrivit. 

Burgerii aceia au fost o provocare, dar i-am dovedit, așa cum facem și la prânz, în viața reală. Cu niște sos bun, au ieșit din render farm și ei, și feliile de pizza, de să te lingi pe degete.  În echilibrul acesta fragil dintre haos și claritate a stat tot farmecul proiectului.” , Raluca Platon, Project Management – FrameBreed Studio.

Sound-ul spotului a jucat un rol extrem de important în desăvârșirea execuțiilor video. Au fost testate mai multe piese din repertoriul local și internațional, iar în final s-a ales piesa care a punctat cel mai bine la capitolul emoție. Cover-ul pentru melodia „Feeling Good” a fost realizat și înregistrat în România, de către Ovidiu Saracan, iar pentru licențierea drepturilor de autor am colaborat cu Schubert Music Publishing, reprezentanții în România ai editorului Essex Music.

„Mi-am dorit să transmitem o stare cu acest spot. Să fie o trasnpunere vizuală a senzației pe care o ai atunci când iei prima mușcătură dintr-un burger. Știm că mai întâi de toate mâncăm cu privirea, dar uneori burgerul sau pizza nu sunt chiar atât de apetisante. Aici intervine sosul Tomi și apoi totul prinde gust și culoare. Ne-a ajutat și piesa „Feeling good”, compusă de Leslie Bricusse și Anthony Newley în 1964, ale cărei acorduri și text radiază aceeași emoție și după 60 de ani” , Adrian Păsărică, Head of Marketing - Orkla Foods Romania.

„Am avut cel mai frumos și mai creativ task – să vin cu idei de muzică pentru cel mai cool spot al nostru, iar ceea ce face Tomi – transformă orice mâncare în momente din alea în care spui „oaa, ce bun e” – a fost firul roșu care ne-a dus la sound-ul ales.”, Andreea Toloacă, COO - Orkla Foods Romania.

 

Echipa de proiect:

Orkla Foods Romania
Andreea Stoenică - Brand Manager
Adrian Păsărică - Head of Marketing
Andreea Toloacă - CCO 

Circo Visual
Andrei Stoleru - Creative/ Photographer/ Art Direction
Dragoș Coman - Creative/ Photographer/ Art Direction 

Black Maria Film
Carmen Hillerin - Producer
Adrian Păsărică - Director
Lulu de Hillerin - DOP
Andrei Stoleru - Art Direction
Dragoș Coman - Art Direction
Mihai Ripan - 1st AD
Dan Safta - Editor
Cezar Ionescu - Post production
Răzvan Dimitriu - Colorist
Constantin Alex - Cast coord
Florin Timofte - PA
Cătălin Nica - Focus puller
Ana Scorțescu - Focus puller
Neil Coltofeanu - DIT
Bianca Popesc - Second AC
Robert Pințoiu - Qtake tech – Video assist
Dan Sibișan - SFX superviser
Capitanu - SFX superviser
Reincke Adrian - Gaffer
Laurențiu Harasim - Key Grip
Andreea Maria de Hillerin - Production designer
Andrei Șova - Production designer
Adi Popa - Food Stylist
Dumitru Țepeș - Food Stylist
Ovidiu Saracan - MusicOrchestration/ Interpretation/ Mix&Master
Marina Chiorean - Make Up
Bogdan Lazăr - Hair styling
Dragos Babus - Catering

FrameBreed Studio
Andrei Brovcenco - Art Direction & 3D Animation
Anastasia Bîdiliță - 3D Modelling & Texturing 
Teletin Mădălin - 3D Modelling & Texturing 
Andrei Chifan - FX & Render
Andrei Chifan - Technical Direction
Cristian Afteni - Technical Direction
Laura Maria Mihăilă - Compositing
Marius Iftimie - Compositing
Raluca Platon - Project Management
Cosmin Moldovan - Project Management

Schubert Music
Florin Petrescu - Music licensing

Griffin Advertising
Ionuț Rusu - Creative partner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related