- Prin fuziunea cu Shopfully, Offerista devine cel mai important jucător Drive to Store din Europa, extinzându-se de la piețele din Europa Centrală către o prezență globală ambițioasă.
- Noul logo și identitatea de brand Shopfully sunt lansate la nivel internațional.
Offerista Group, cea mai mare rețea de Retail Marketing Digital din Europa, anunță rebranding-ul sub numele Shopfully. Acest moment marchează integrarea comercială și de brand completă cu compania soră, Shopfully, consolidând astfel poziția de lider european în soluții Drive to Store.
Fondată în Germania în 2008, Offerista a cunoscut o creștere rapidă atât organic, cât și prin achiziții strategice în Germania, Austria și Europa Centrală și de Est. De la sfârșitul anului 2023, Offerista și Shopfully și-au unit forțele progresiv, iar începând de astăzi, ambele companii vor opera sub brandul unic Shopfully, cu un nou logo și o identitate de brand proaspăt lansate la nivel global.
Noua entitate reunește o echipă de 450 de experți în digital retail, activând pe 25 de piețe din Europa, Australia și America Latină. Shopfully conectează 200 de milioane de cumpărători din întreaga lume cu ofertele lor preferate, generând vânzări locale pentru peste 500 de retaileri și branduri de top.
„Ceea ce a pornit ca o viziune comună în 2023 este astăzi o realitate: ne unim pentru a consolida poziția de lider european în Drive to Store”, a declarat Stefano Portu, CEO Shopfully. „Prin unificarea punctelor noastre forte, Shopfully își propune să sprijine mai mulți retaileri și branduri în a transforma navigarea online în shopping, atât în Europa, cât și dincolo de aceasta.”
Noul logo Shopfully simbolizează misiunea companiei, “The Spark” reprezentând scânteia care inspiră decizii inteligente pentru cumpărători și retaileri. Identitatea vizuală a fost dezvoltată în colaborare cu Koto Studio, o agenție de branding de renume la nivel internațional, cunoscută pentru crearea unora dintre cele mai influente branduri la nivel global.
„Pentru România, acest rebranding marchează un nou capitol pentru Offerista. Sub noua identitate Shopfully, oferim soluții îmbunătățite retailerilor și brandurilor, ajutându-i să interacționeze mai eficient cu cumpărătorii”, a declarat Cătălin Pațachia, Country Manager. „Prin Switch Paper to Digital, care optimizează mixul de cataloage, o rețea extinsă Shopper Network și o platformă dedicată campaniilor de marketing hyperlocal, oferim cele mai eficiente instrumente pentru succesul în transformarea digitală”.
Shopfully este liderul european în soluții Drive to Store, ajutând retailerii și brandurile să transforme căutările online în shopping. Offerista acoperă Germania, Austria și Europa Centrală și de Est, Shopfully activează în 25 de țări și are o echipă de peste 450 de specialiști. Compania colaborează cu peste 500 de retaileri și branduri, ajungând la peste 200 de milioane de consumatori la nivel global printr-o rețea extinsă de parteneri media, platforme digitale și soluții tehnologice inovatoare, inclusiv propria platformă de marketing hyperlocal bazată pe inteligență artificială.