[Refresh creativ] Eduard Einhorn: Cred că o idee măreață nu vine niciodată singură, ci din îndrăzneala de a explora și din încrederea în oamenii din jur

[Refresh creativ] Eduard Einhorn: Cred că o idee măreață nu vine niciodată singură, ci din îndrăzneala de a explora și din încrederea în oamenii din jur

Negocierea creativă nu ar trebui să fie un teren de compromisuri, spune Eduard Einhorn, Creative Director Godmother. 
Cu 24 de ani de experiență în publicitate, Eduard a lucrat la agenții precum 23 Communication Ideas, Cohn & Jansen JWT, Leo Burnett și Publicis.

Absolvent al Universității de Artă din București, specializarea Sculptură, Eduard este inspirat, dincolo de zona publicității, de mai multe domenii: de la gătit și grădinărit până la robotică, fotografie, producție video și 3D printing. Își dorește să devină, într-o zi, luthier și chitarist.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related