MullenLowe România transformă conferința în experiență la Biosfera Agrii 2025

MullenLowe România transformă conferința în experiență la Biosfera Agrii 2025

Echipa MullenLowe România continuă seria de concepte originale dedicate Agrii România, prin transformarea unei conferințe într-o experiență autentică ce reunește o comunitate dedicată evoluției prin colaborare și parteneriate.

În perioada 29-31 ianuarie, Agrii România, recunoscut ca lider pe piața locală de distribuție de produse pentru protecția plantelor, a invitat profesioniștii din domeniul fitofarmaciei la cea de-a doua ediție a conferinței Biosfera Agrii, eveniment care a devenit unul transformator și interactiv prin amprenta diviziei de Experiential & Events MullenLowe România.

Pentru organizarea celei de a doua conferințe Biosfera Agrii, alegerea de a colabora din nou cu MullenLowe România a venit natural, ca urmare a rezultatelor memorabile obținute la primul eveniment. Echipa a reușit și de această dată să transforme viziunea noastră într-o realitate fascinantă, care nu doar că a inspirat, dar a demonstrat în mod clar că este în natura noastră să creștem împreună, iar șansele sunt și mai mari alături de profesioniști. Abilitatea lor de a crea un mediu perfect pentru schimbul de idei și inovație este una impresionantă, iar cu această ocazie a captat esența colaborării și a dragostei pentru natură. Biosfera Agrii nu a fost doar o conferință, ci o adevărată experiență care a condus la inspirarea unei întregi comunități”, a declarat Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.

Evenimentul Agrii, organizat în Poiana Brașov, a reunit, timp de trei zile, aproximativ 500 de participanți sub aceeași deviză: “E în natura noastră să creștem împreună”. Întrucât comunitățile cresc mai bine în BIOSFERA, spațiul a îmbrăcat imaginea naturii și a creat mediul perfect pentru schimb de idei și expertiză care să contribuie la inovație în industrie. Decorul reimaginat cu ajutorul elementelor de tip mușchi natural și cornerul de podcast au creat o atmosferă autentică, iar multiplele proiecții au adus un plus de dinamism spațiului, oferind participanților o experiență interactivă și captivantă.

Biosfera Agrii a fost mai mult decât un eveniment cu sute de participanți – a fost o adevărată poveste despre armonia dintre natură și creativitate, un spațiu în care ideile și forțele s-au contopit organic. Rolul nostru ca divizie de Experiential & Events MullenLowe România este să creăm concepte curajoase pe care apoi să le transformăm în realitate care inspiră și bucură. Deci am dat viață spațiului prin fiecare decor și moment artistic și am oferit invitaților o experiență captivantă și memorabilă. Mai mult decât o conferință, Biosfera Agrii a devenit un best practice prin depășirea așteptărilor unui public foarte pretențios”, a declarat Andrei Bașa, Head of Events MullenLowe România.

Noul eveniment semnat de divizia de Experiential & Events MullenLowe România a condus la o experiență imersivă, unde invitații s-au bucurat de discuțiile și prezentările captivante ale specialiștilor și partenerilor Agrii. Serile au fost magice, la propriu și la figurat, datorită show-ului de magie și mentalism, completat de momente muzicale tradiționale.   

Echipele implicate în proiect:
Agrii România: Marinela Neacșu (Marketing Director), Roxana Costea (PR Specialist), Felicia Amzarescu (Marketing Manager).
MullenLowe: Roxana-Elena Ștefan (Head of Client Relations Experiential Division), Andrei Bașa (Head of Events), Ciprian Dumitru (Events Executive), Alex Demeter (3D Graphic Designer), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Valentin Ionescu (Art Director).

De 32  de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business și nu doar de comunicare si, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.   

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.  

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.    

Agrii România este unul din cei mai importanți jucători pe piața agribusiness. Furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante și sfaturi tehnice, Agrii combină excelența și inovația cu cele mai recente cercetări, pentru a asigura fermierilor un răspuns la provocările agricole de astăzi. 

Agrii valorifică profesionalismul agronomilor calificați pentru a oferi o expertiză și un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile și profitabile. 

Valorile Agrii sunt cele alături de care stăm și care ne motivează în fiecare zi să ne atingem obiectivele, construind o comunitate de profesioniști în care cultivăm viitorul împreună ca oameni, proiectăm viitorul prin inovații permanente, construim valoare adăugată parteneriatelor și o facem cu integritate. 

Agrii România face parte din grupul irlandez Origin Enterprises PLC, care a luat ființă în 1890 (IAWS- Irish Agricultural Wholesale Society), și își trage rădăcinile din transferul cunoștințelor agronomice și consilierea fermierilor pentru a sprijini producția agricolă. Strategia Origin este aceea de a oferi soluții agronomice performante la nivel de ferme. Grupul irlandez Origin Enterprises PLC activează în 5 țări: Irlanda, Regatul Unit al Marii Britanii, Brazilia, iar în Europa: Polonia și România. 

Cu o cifră de afaceri de 2,3 miliarde de euro, peste 2700 de angajați, 99 de puncte de distribuție și peste 48.000 de clienți, Origin Enterprises PLC  se detașează ca fiind un lider important pe piața internațională de agribusiness.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related