[Rewind & Play] Simona Grindeanu & Ilinca Drăguleanu: Publicul nu mai acceptă mesaje generice. Oamenii au devenit mai sceptici ca niciodată față de campaniile care încearcă să vorbească „pentru toți”

[Rewind & Play] Simona Grindeanu & Ilinca Drăguleanu: Publicul nu mai acceptă mesaje generice. Oamenii au devenit mai sceptici ca niciodată față de campaniile care încearcă să vorbească „pentru toți”

Când două minți diferite se întâlnesc, rezultatul poate fi fie un haos creativ, fie un echilibru care funcționează perfect. În cazul Simonei Grindeanu & Ilincăi Drăguleanu – Managing Partners @Raspberry Communication, pare a fi vorba de a doua variantă. Au decis să răspundă în tandem la întrebările noastre, spun ele, ca într-un joc de idei, de perspective, de fraze care s-au construit una peste alta, într-un brainstorming natural.

"Reclamele de 30-45 de secunde nu dispar, dar trebuie să se adapteze unui public care decide în primele 2-3 secunde dacă merită să rămână. Formatul clasic funcționează doar dacă storytelling-ul este captivant de la început, fără introduceri lungi sau mesaje generice", spun Simona Grindeanu & Ilinca Drăguleanu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related