Anul 2024 a fost unul de expansiune și evoluție pentru agenția de digital marketing difrnt. Extinderea echipei, diversificarea serviciilor și consolidarea portofoliului cu branduri de renume au confirmat încă o dată că originalitatea și performanța sunt pilonii de bază ai agenției.
Echipă extinsă, expertiză consolidată
Pe parcursul anului, echipa difrnt. s-a mărit cu 175%, fiecare nou coleg adăugând competențe valoroase și o viziune diferită.
„Am adus alături de noi oameni pe care ne putem baza, printre care specialiști în Performance Media, un business developer care identifică noi oportunități și un video editor talentat, capabil să ridice producția de conținut vizual la un nivel superior. Prin diversificarea competențelor interne, abordăm proiectele din perspective multiple și creștem constant calitatea serviciilor oferite", ne spune Dan Toma, CEO & Partner, difrnt.
Servicii digitale extinse și noi direcții strategice
În 2024, difrnt. a oferit un portofoliu complet de servicii de digital marketing, de la performance media și content marketing la social media management și campanii creative.
„În ultimele luni ale anului, cererea pentru conținut video destinat platformei TikTok a crescut exponențial. Am alocat resurse suplimentare și am dezvoltat expertiza necesară pentru a răspunde acestei tendințe care se află pe un trend ascendent", adaugă Dan Toma.
Totodată, difrnt. pregătește lansarea a două linii de business axate pe personal branding și inteligență artificială. Aceasta din urmă va funcționa atât ca produs de sine stătător ce va intra în oferta agenției în Q2 2025, cât și ca ajutor în eficientizarea proceselor interne.
Aceste proiecte vor deveni o prioritate în 2025 și reprezintă încă un pas spre inovație.
Parteneriate strategice și proiecte de impact
În 2024, agenția a atras branduri de renume precum OPTIblu, Optiplaza, Pluria și Zăganu, consolidându-și astfel poziția pe piață. Fiecare nouă colaborare a demonstrat capacitatea difrnt. de a livra rezultate peste așteptări, indiferent de industrie.
Mai mult decât atât, parteneriatele din 2024 nu s-au rezumat doar la livrarea unor servicii de marketing digital, ci au evoluat către relații strategice, bazate pe consultanță, optimizare și dezvoltare continuă. Agenția nu doar execută campanii eficiente, ci acționează ca un partener de creștere pentru businessurile cu care colaborează, sprijinindu-le să își atingă obiectivele prin soluții integrate.
Obiective pentru 2025: AI, creativitate și performanță
Pentru 2025, difrnt. își propune să evolueze la un nou nivel, cu inteligența artificială în centrul strategiei. Agenția a început deja să lucreze la soluții mai personalizate și mai eficiente pentru partenerii lor. În paralel, se concentrează pe extinderea serviciilor creative, consolidarea relațiilor cu partenerii existenți și atragerea unor colaboratori cu care împărtășesc aceeași viziune.
„În 2024 ne-am concentrat atenția asupra creșterii echipei, atât în ceea ce privește skillurile, cât și în ceea ce privește numărul. Creșterea a fost una naturală și organică, direct proporțională cu creșterea volumului de taskuri. În 2025, continuăm pe același drum, dar cu un focus mai clar asupra modului în care creștem. Prin integrarea inteligenței artificiale și optimizarea proceselor interne, ne propunem să creștem eficiența în difrnt., oferind servicii de o calitate superioară clienților noștri și susținând, în același timp, un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală pentru echipa noastră”, ne spune Robert Vîja, COO & Partner, difrnt.
Cu o creștere de 90% a cifrei de afaceri în 2024, difrnt. demonstrează că succesul vine din pasiune, investiții în oameni, tehnologie și parteneriate puternice. În 2025, agenția va continua să să ridice standardele în digital marketing, îmbinând creativitatea cu soluții de AI.
difrnt. oferă servicii de marketing digital la 360 de grade, inclusiv media buying, programmatic media, analytics, SEO, social media, producție video, content marketing, marketing automation, UX/UI și optimizarea ratei de conversie. Cu un portofoliu impresionant de peste 30 de clienți, printre care Flip.ro, OPTIblu, Optiplaza, Sofiaman, Avenor, MAM Bricolaj și Viasat, agenția este dedicată să livreze rezultate excepționale și să fie un partener de încredere pentru clienții săi.