Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

MullenLowe România anunță numirea Cristianei Belodan în top managementul agenției, într-o mișcare prin care își consolidează reputația de partener strategic pentru clienți. Cristiana se alătură astfel echipei de leadership a grupului și va lucra împreună cu Sever Savanciuc, CEO Lowe Group, și Hortensia Năstase, Vicepresident Creative Services.

Unul dintre cei mai respectați specialiști în marcom ai industriei locale, Cristiana are o experiență de aproape 20 de ani în comunicare, dintre care 6 petrecuți în poziții de top management. Expertiza ei acoperă atât sfera de consultanță, cât și zona de management și este dobândită în agenții locale și internaționale, dar și în ONG-uri sau firme antreprenoriale. 

„Am credința din ce în ce mai mare că, în contextul provocărilor economice, sociale și chiar și politice de astăzi, o bună comunicare joacă un rol vital în creșterea performanței financiare a companiilor, indiferent de industrie. Prin aducerea Cristianei alături de noi în echipa de management a agenției, vom fi și mai pregătiți să livrăm soluții transformative de comunicare, maximizând astfel impactul pe care îl generăm în businessul clienților noștri”,  a declarat Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.

De-a lungul carierei, Cristiana a coordonat echipe premiate în cele mai importante festivaluri locale și internaționale, contribuind la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum telecom, FMCG, servicii financiare, energie, automobile sau farma. Specialist activ în forurile industriei, Cristiana a investit în permanență în activități de formare și recunoaștere a talentelor și performanței, fiind invitată în calitate de jurat sau speaker la festivaluri și evenimente reputate. Specialist polivalent, Cristiana este inițiatorul proiectului „Cultura la Înălțime”, care combină pasiunea sa pentru teatru cu evenimentele culturale și hiking-ul, iar în 2021 a publicat volumul de amintiri „Dilibau”.

Dacă ar fi să aleg un lucru esențial de care mi-a fost dor în ultimii șase ani de consultanță, aș pune echipa pe primul loc. Sunt, prin definiție, un om al oamenilor și un arhitect cu mindset activ de constructor în abordarea mea profesională. Acestea, dar și convingerea că succesul e un sport de echipă, au fost principalele argumente cu care Sever & Hortensia m-au inspirat să revin în lumea agențiilor. În viziunea mea, e foarte important CUM lucrăm pentru a obține performanța, deci m-am alăturat echipei MullenLowe pentru a duce indicatorul empatiei la cote maxime în tot ceea ce facem și pentru a deschide un nou capitol de succes pentru business-ul agenției”, a declarat Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe România.  

Mandatul Cristianei la conducerea MullenLowe începe la 1 februarie și are ca obiective consolidarea businessului agenției prin extinderea portofoliului de clienți, dezvoltarea echipei și atragerea celor mai bune talente și continuarea poziționării agenției ca formator de piață și creator de inovație, prin lansarea de noi produse și platforme relevante pentru clienți. 

Ne bucurăm că MullenLowe este echipa care a convins-o pe Cristiana să revină în lumea agențiilor și ne-am bucura și mai tare să vedem mai mulți seniori de asemenea calibru întorcându-se către industrie. Echipa MullenLowe e recunoscută pentru pasiune antreprenorială și un spirit dinamic, de challenger; Cristiana vine cu o mentalitate de winner și cu o puternică ambiție de a evolua această construcție către următorul capitol. Îi urăm bun venit și știm că leadership-ul autentic și perseverența sunt cele mai puternice ingrediente către succes”, a adăugat Hortensia Năstase, Vicepresident Creative Services, Lowe Group.

MullenLowe România, care anul acesta împlinește 32 de ani, adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă strategică asupra comunicării, puternic ancorată în data. Recent, cu sprijinul Path și iSense Solutions, agenția a lansat Indexul MpatieiTM, un instrument proprietary unic, ce cartografiază relația dintre empatie și performanța de brand, analizând percepția consumatorului român asupra brandurilor, cărora le atribuie diverse niveluri de empatie. Topul brandurilor considerate cele mai empatice de către români este compus din Gerovital, Nivea, Napolact, Kinder și Heineken. Tot în 2024, agenția a accelerat dezvoltarea diviziei Events & Experiential, cunoscând o creștere semnificativă a acestui pilon prin proiecte de anvergură derulate la nivel local și național pentru clienți din industrii precum retail, FMCG, agribusiness, financiar-bancar sau medical. 

De 32  de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business și nu doar de comunicare si, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.   

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related