Andra Iacob preia conducerea agenției Chapter 4 România: O nouă viziune pentru o comunicare strategică și  sustenabilă

Andra Iacob preia conducerea agenției Chapter 4 România: O nouă viziune pentru o comunicare strategică și  sustenabilă

Agenția de comunicare Chapter 4 România anunță numirea Andrei Iacob în funcția de Managing Director, poziție din care aceasta va conduce strategia și direcțiile de dezvoltare ale agenției în România. Andra, care a ocupat anterior funcția de Executive Director, va avea misiunea de a consolida reputația agenției ca expert în comunicarea B2B și corporate, precum și de a susține dezvoltarea departamentului de comunicare ESG & Social Purpose.

Cu o carieră de 14 ani în comunicare, din care 9 ani alături de echipa Chapter 4 România, Andra Iacob deține o experiență solidă în comunicarea corporate și B2B. În portofoliul ei se regăsesc clienți importanți din industrii precum IT&C, piețe de capital, imobiliare, construcții, industria apărării și start-ups. În ultimii ani, Andra a coordonat departamentul de Corporate PR și a contribuit în mod esențial la strategia de business a agenției, fapt ce a propulsat-o în urmă cu un an în funcția de director executiv Chapter 4 România. Tranziția sa către noul rol de Managing Director vine ca o evoluție firească și va consolida ancorarea agenției într-un model de business sustenabil, bazat pe relații pe termen lung cu clienții.

„Preluarea echipei Chapter 4 România e o provocare frumoasă, dar și o mare responsabilitate pentru mine. Ca și până acum în tot ceea ce am făcut, mă voi baza pe munca eficientă și cu sens. Pentru mine sunt importante conectarea reală la oamenii din echipă, anticiparea nevoilor fiecărui client în parte și atenția continuă la ce se întâmplă în domeniul comunicării, în mediul de business și în societate în general. Sunt recunoscătoare pentru oportunitatea de a conduce o agenție care are deja o reputație solidă și care e avantajată atât de afilierea la rețelele internaționale Chapter 4 și Burson, cât și de apartenența la GMP Group la nivel local”, spune Andra Iacob.

Boris Beker, CEO al rețelei regionale Chapter 4 și acționar Chapter 4 România cunoaște îndeaproape parcursul profesional al Andrei și susține noul ei pas în carieră.

„Andra aduce o combinație valoroasă de experiență, viziune strategică și leadership, elemente esențiale pentru a consolida poziția agenției pe o piață a comunicării dinamică și competitivă. Sunt încrezător că va reuși să valorifice atât punctele forte ale echipei locale, cât și resursele disponibile rețelelor noastre, pentru a oferi soluții integrate care răspund nevoilor diverse ale clienților. Colaborarea excelentă de până acum mă face să privesc cu încredere viitorul agenției, atât la nivel local, cât și regional.”.

 

Consolidarea poziției în corporate & B2B communication

Sub conducerea Andrei, Chapter 4 România își va consolida portofoliul în comunicarea corporate pentru clienți, prin două direcții principale: media relations și leadership reputation and branding pe platforme digitale, cu accent pe LinkedIn.

„De-a lungul anilor, am fost recunoscuți pentru calitatea serviciilor de comunicare corporate și pentru capacitatea de a livra rezultate earned media relevante pentru clienți. Mass-media rămâne un pilon esențial în comunicare, iar identificarea și punerea în valoare a poveștilor autentice despre clienții noștri este în continuare importantă pentru a crea conexiuni reale cu publicurile lor. Avem totodată experiența dovedită în construirea imaginii liderilor de business, astfel încât aceștia să devină voci credibile și active în industriile lor. Mă bazez pe o echipă matură și bine pregătită, alături de care vom explora noi oportunități și vom consolida poziția agenției ca un partener strategic și de încredere pentru clienții noștri”, arată Andra Iacob.

 

ESG & Social Purpose – O direcție strategică de creștere

În ianuarie 2023, agenția a lansat un departament de comunicare ESG (Mediu, Societate și Guvernanță Corporativă) și Prezență în Comunitate, condus de Teia Ene, devenind astfel una dintre primele agenții din România care oferă suport integrat pentru companiile aflate în căutarea unor soluții de comunicare eficiente pe teme de CSR și ESG. În calitate de Managing Director, Andra va sprijini extinderea acestui segment pentru a răspunde cerințelor actuale și viitoare ale pieței, în contextul în care raportarea măsurilor de conformare ESG începe să devină obligatorie din acest an.

„Piața de PR de astăzi arată diferit față de cea de acum 5 sau 10 ani. Viitorul este despre tranziția către un model economic responsabil, iar noi suntem aici să sprijinim clienții în această schimbare prin instrumentele noastre de comunicare. ESG și responsabilitatea socială nu sunt simple tendințe, ci devin norme esențiale pentru construirea unor afaceri solide. Ne poziționăm ca un partener strategic, cu o echipă capabilă să răspundă provocărilor și să aducă valoare clienților prin strategii de comunicare orientate către viitor”, mai spune noul Managing Director Chapter 4 România.

 

Your Challenge is Our Competence.

Chapter 4 România oferă servicii de comunicare Corporate & Social Purpose pentru companii din industrii de nișă sau specializate. Agenția are o experiență semnificativă în comunicare pentru companii din domenii precum IT&C, a real Estate, agricultură, producție, transporturi, servicii profesionale, precum și parteneriate de lungă durată cu companii din FMCG, Farmaceutice sau organizații non-guvernamentale. Echipa este structurată în trei divizii majore: Corporate & B2B, Social Purpose & ESG și Consumer Communication.

Cele mai importante servicii din portofoliul Chapter 4 România includ consultanța strategică în comunicare reputațională, social purpose & ESG, comunicare de produs/serviciu, market intelligence, media & social media relations, content creation, employer branding, crisis communication, startup communication, small-scale event management și promotional production management.

La nivel regional, Chapter 4 România face parte din rețeaua balcanică de agenții Chapter 4, partener exclusiv pentru Europa Centrală și de Sud-Est al Burson, una dintre cele mai mari 5 agenții de comunicare din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related