SHOW *the agency, agenția independentă de advertising și brand experience a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 1.6 mil euro, o dublare a echipei interne și o nouă extindere a portofoliului de clienți cu încă un brand global.
În 2024 agenția a rulat peste 70 de campanii printre care 4 lansări de produse noi pe piața românească: lansarea smartphone-urilor OPPO RENO11 și OPPO RENO12 și lansarea Apei Micelare NIVEA Skin Glow și Serumului NIVEA Q10 Dual Action.
Agenția a obținut în cadrul PR Award 2 premii: Silver Award for Excellence la categoria Comunicare de Brand, New Products & Services și Excellence Diploma la categoria Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram.
„Anul trecut ne-a adus o creștere semnificativă a business-ului atât din punct de vedere al rezultatelor financiare cât și a extinderii portofoliului de clienți și a echipei – depășindu-ne așteptările inițiale. Suntem recunoscători pentru încrederea pe care clienții ne-au arătat-o, pentru relațiile pe care le-am dezvoltat cu partenerii din industrie și pentru tot feedback-ul pozitiv pe care l-am primit în 2024.”, spune Călin Ichim, Executive Director, SHOW The Agency.
„Suntem foarte mândri de rezultatele pe care am reușit să le obținem ca agenție independentă într-o piață competitivă în care agențiile mari cu infrastructură de rețea în spate dețin monopol. Nu ar fi fost posibil fără eforturile echipei minunate pe care o avem și încrederea clienților și partenerilor noștri. Suntem pregătiți să facem și mai multe lucruri în 2025.”, spune Evelina Din, Director of Product, SHOW The Agency.
SHOW The Agency este o agenție independentă de advertising și brand experience, fondată în București. Agenția oferă o paletă integrată de servicii de ATL, BTL și Digital, prin poziționarea ca partener de business pentru clienții săi.