IDEOLOGIQ sărbătorește un an al performanțelor remarcabile și al transformării strategice

IDEOLOGIQ sărbătorește un an al performanțelor remarcabile și al transformării strategice
Adrian Ichim & Adrian Apostol

Creștere de peste 60% și noi direcții inovatoare în marketing digital.

Anul 2024 a reprezentat pentru IDEOLOGIQ o etapă de referință, caracterizată de o creștere accelerată și de consolidarea poziției sale ca lider pe piața de marketing digital. Cu o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, compania a demonstrat că succesul durabil se poate atinge prin inovație, automatizare și o echipă dedicată.

Performanțele financiare ale anului 2024 reprezintă rezultatul unei strategii clare de diversificare a portofoliului și extindere a competențelor agenției. Integrarea în grupul Mediaposte a jucat un rol important în îmbunătățirea competențelor la nivel de agenție, prin acces la know-how suplimentar și resurse strategice care au permis o adaptare rapidă la cerințele versatile ale pieței.

Creșterea cifrei de afaceri de peste 60% reflectă clar încrederea clienților în calitatea serviciilor noastre și dedicarea echipei. Pentru 2025 ne dorim să continuăm pe această traiectorie, însă cu focus pe creștere sănătoasă, bazată pe automatizare și eficientizare în toate procesele interne”, a declarat Adrian Apostol, Fondator și Partener IDEOLOGIQ.

De-a lungul celor 17 ani de activitate, agenția IDEOLOGIQ a pus bazele unui model de lucru bazat pe valori solide, care continuă să ghideze relația cu partenerii și echipa agenției. Respectul față de oameni este un principiu esențial, care se reflectă în modul de abordare a timpului de lucru, cu  responsabilitate și angajament, dar și prin evitarea promisiunilor nerealiste față de clienții agenției.

În ultimul an, agenția s-a evidențiat prin progresul semnificativ al echipelor sale și prin lansarea unor proiecte de succes în multiple domenii. Evenimentul EMAC, a atras peste 1.000 de participanți și a demonstrat abilitățile echipei Kinetiq în managementul proiectelor complexe și coordonarea echipelor multiculturale. În ceea ce privește competențele tehnologice, IDEOLOGIQ a finalizat dezvoltarea unei aplicații mobile avansate, un proiect la care echipa din departamentul Realistiq a lucrat timp de 16 luni. Pe plan local, departamentul Centriq a contribuit la lansarea unor branduri românești importante, iar echipa Quadratiq a continuat să inoveze prin dezvoltarea unui produs propriu de e-commerce, utilizat deja cu succes de mai mulți clienți.

În 2024, am înregistrat o creștere semnificativă atât în numărul de clienți, cât și în cel al proiectelor livrate. Cel mai important, însă, este încrederea pe care clienții noștri ne-au acordat-o. Aceștia ne-au încredințat dezvoltarea unor strategii de comunicare pe termen de cel puțin un an și ne-au privit ca pe un partener de creștere, alături de care au discutat direcțiile strategice pe termen mediu și lung. Cu o astfel de colaborare bazată pe încredere și viziune comună, șansele de succes în domeniul comunicării nu pot fi decât realiste.”, a declarat Adrian Ichim, Fondator și Partener IDEOLOGIQ

Privind spre viitor, IDEOLOGIQ rămâne dedicată excelenței și inovației, consolidându-și rolul de partener strategic pe termen lung pentru clienți. Cu o viziune axată pe sustenabilitate și eficiență, agenția își propune să valorifice oportunitățile pieței și să creeze soluții care să răspundă nevoilor dinamice ale industriei de marketing digital.

IDEOLOGIQ este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.

Agenția IDEOLOGIQ oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementare evenimente (online, offline sau hibrid).

Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Boehringer-Ingelheim, Novo Nordisk, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, ALPLA, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna sau Zipper. 

Începând din anul 2022, agenția IDEOLOGIQ face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediaposte Hit Mail SA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Sectiune



Branded


Related