Clémentine Segard: Cred că este important să nu încerci să fii totul pentru toată lumea, ci să alegi valorile pe care le susții, iar apoi, oamenii potriviți se vor aduna în jurul acelei idei

Clémentine Segard: Cred că este important să nu încerci să fii totul pentru toată lumea, ci să alegi valorile pe care le susții, iar apoi, oamenii potriviți se vor aduna în jurul acelei idei

Cum poți crea identități care să reziste timpului în era schimbărilor continue? Brandurile evoluează rapid, se conectează cu publicul pe platforme diferite. E important ca și procesul de branding să fie fluid, conștient de toate aceste transformări, crede Clémentine Segard, Partner Carré Noir.

Agenția de branding Carré Noir a contribuit la construcția mai multor branduri iconice: Dacia, Michelin, Auchan, Engie, Lancôme. Mai mult, Carré Noir a creat brandingul global pentru orașul Paris. Despre etapele din spatele unui astfel de proces ambițios a povestit Clémentine Segard pe scena Creativity 4 Better, conferința organizată de IAA la București. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related