Când credeai că sărbătorile sunt despre Moș Crăciun și luminițe, iată că finalul de 2024 a adus un cu totul alt subiect în trending. Și dacă ai ieșit aproape oriunde prin București sau ai deschis internetul, deja știi că acest final de an a fost despre Pink Guards care au transformat Bucureștiul în Capitala Roz.
Dar să recapitulăm puțin de unde a început amploarea campaniei pentru sezonul 2: Squid Dilemma, o activare de gaming unde unde Theo Zeciu a îmbrăcat hainele de Front Man în timp ce imoGen, Drăcea și Jaxi au devenit Pink Guards care au testat caracterele jucătorilor la propriu, ajungând încă din primele 24 de ore în topul de trending YouTube, continuând cu o activare fără precedent – Lichidare de Stoc, unde cele 454 de treninguri verzi ale jucătorilor eliminați în Sezonul 1 au fost împrăștiate în 13 magazine Second-Hand din București, fix cum au fost ele purtate ultima oară, cu urme de sânge, rupturi și găuri de gloanțe, dar și și o eticheta care conținea un timecode cu momentul ‘lichidării’ jucătorului original în episod.
Cel mai vizionat serial din istoria Netflix, “Squid Game” nu s-a lăsat intimidat de provocările unei lansări în perioada de Crăciun și a marcat momentul cu o invazie spectaculoasă a Pink Guards în capitala României. Celebrii Pink Guards au vizitat unele dintre cele mai emblematice locații bucureștene, stârnind curiozitatea trecătorilor.
Iconicele scări de la Piața Universității, luminițele de pe Calea Victoriei și Magheru, Ateneul Român, micii de la Piața Obor, salutări de călători la Gara de Nord, crowd check la Control și Negroni Bar, întâmpinarea străinilor de la Marmorosch Hotel, shopping la Mega Mall sau Shaormeria Dristor au fost doar câteva dintre activitățile și punctele vizitate de misterioșii Pink Guards, care au transformat locurile cele mai frecventate de români în scene desprinse direct din universul serialului, totul în poate cea mai vizibilă activare a ultimilor ani, coordonată de McCann WorldGroup România.
Apogeul takeoverului a avut loc pe magistrala M2 a metroului bucureștean, în interiorul unui tren care a încetinit în fiecare stație pentru a se asigura că pasagerii de pe peron sunt puși față-n față cu cei 250 de Pink Guards care au umplut toate vagoanele, recreând o atmosferă de tensiune care a adus povestea din Squid Game în viața reală.
Activarea, desfășurată pe parcursul a trei zile (19-21 decembrie), a surprins atât fanii serialului, cât și restul bucureștenilor sau chiar turiștii care s-au intersectat cu Pink Guards și care, după cum spun chiar ei în sutele de TikTok-uri și reel-uri pe care le-au creat și care au ajuns la milioane de vizualizări: cam așa arată o invazie pe bune unde Pink Guards au fost absolut peste tot.
Așadar, de la teste de moralitate în gaming și vânători de costume 1 la 1 cu cele purtate de jucătorii lichidați din sezonul 1, până la sute de Pink Guards în cele mai relevante locuri cu impact cultural pentru toți românii, Squid Game a ajuns să fie trending topic în România, ajungând să ownuiască unul dintre cele mai greu de eclipsat contexte: sărbătorile de iarnă.
Și deși activările, dar și plimbarea sutelor de Pink Guards pe străzile capitalei s-au terminat, ne vedem cu ei direct în Sezonul 2 Squid Game care este disponibil pe Netflix din 26 decembrie.
CREDITS
CLIENT: NETFLIX
CREATIVE AGENCY: MCCANN WORLDGROUP ROMANIA
SOCIAL TEAM: PUZZLE ONVERTISING
MEDIA AGENCY: WAVEMAKER ROMANIA
PRODUCTION: LUCA’S ART FILM
PR AGENCY: MSL THE PRACTICE
DIRECTOR: IRONIC DISTORS