Digitalul - ingredientul cheie al succesului în antreprenoriat

Digitalul - ingredientul cheie al succesului în antreprenoriat

Într-o eră dominată de tehnologie, importanța digitalului în antreprenoriat este incontestabilă.
Claudia Archip, Managing Partner Cognition, subliniază această realitate, afirmând că "ne aflăm într-un moment critic de conștientizare a importanței digitalului și a impactului pe care promovarea online o poate avea."

Cognition, agenția de digital a grupului Godmother, s-a impus rapid în peisajul publicitar românesc, câștigând numeroase premii pentru strategiile inovatoare de comunicare online. Succesul agenției se datorează viziunii sale strategice, care pune digitalul în centrul comunicării, considerându-l o pârghie esențială, capabilă să genereze rezultate remarcabile cu investiții reduse.

 

Provocările digitalizării și soluțiile Cognition

Deși pandemia a accelerat procesul de digitalizare, mulți antreprenori se confruntă cu diverse provocări, precum lipsa resurselor specializate și înțelegerea insuficientă a mediului online. Claudia Archip atrage atenția asupra necesității adaptării la noile realități, subliniind că "supra-analiza, negarea nevoii de adaptare sau ancorarea în planuri ce nu-și mai găsesc transpunerea în realitate riscă să transforme rapid companii sau branduri în 'dinozauri'."

Cognition vine în sprijinul antreprenorilor cu o gamă largă de servicii, de la strategie și concept development la content creation, UI/UX, social media și influencer marketing. Agenția dezvoltă soluții personalizate, adaptate nevoilor fiecărui client, indiferent de stadiul de dezvoltare al afacerii. Pentru companiile noi sau care sunt în plină expansiune, strategia de comunicare digitală anuală are ca obiective principale creşterea notorietăţii brandului sau atragerea de noi consumatori. Însa agenția este specializată și în campanii digitale ce vizează creşterea vânzărilor sau loializarea clienţilor, pentru care a dezvoltat instrumente proprii dedicate atingerii acestor obiective.

Printre instrumentele inovatoare create de agenţie se numără o platformă de loializare și CognitionScore, o soluție de optimizare a performanțelor media. În contextul în care costul câștigării de consumatori noi este acum aproape triplu comparativ cu cel al retenției celor existenți și dublu față de cel al creșterii veniturilor prin activări de tip upsell sau cross-sell, platforma de loializare şi incentivare dezvoltată de agenţie oferă o soluţie de eficientizare a investiţiilor în activităţi promoţionale.

În luna decembrie 2024, la Gala Club Antreprenor, eveniment ce premiază anual cele mai originale şi marcante contribuţii la dezvoltarea antreprenoriatului în numeroase sectoare de activitate, de la cel imobiliar până la cel medical sau educaţional, agenției Cognition i s-a decernat Premiul pentru creativitate şi inovaţie în industria de advertising. Acest premiu vine ca o confirmare a abordării inovatoare a agenţiei în digital şi a contribuţiei sale la succesul antreprenorilor din diverse sectoare economice, demonstrând că tehnologia și creativitatea pot genera rezultate de business remarcabile.

Viitorul apropiat vine cu provocări noi pentru antreprenori, printre care nu în ultimul rând posibilitatea de a integra AI-ului în planurile de dezvoltare sau de optimizare a afacerilor.

Când adoptă un model de marketing digitalizat, companiile create de antreprenori pot angaja un expert digital in-house. Însă această soluţie nu mai este suficientă în condițiile în care navigarea prin mediul digital actual cere un întreg arsenal de capabilități, ce nu pot fi acoperite integral de o singură persoană. Pentru a face faţă oportunităţilor şi riscurilor din mediul digital în continuă evoluţie, devine crucială orientarea către parteneriate strategice cu agenții capabile să le identifice și să le adreseze rapid, eficient și integrat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related