Cum am transformat o tendință globală într-o tradiție locală: Calendarul Bucuriei din Centrul Comercial Auchan Titan

Cum am transformat o tendință globală într-o tradiție locală: Calendarul Bucuriei din Centrul Comercial Auchan Titan

De sărbători, Nhood aduce pentru Ceetrus și clienții Centrului Comercial Auchan Titan un concept inovator: Calendarul Bucuriei, primul calendar de Advent implementat într-un centru comercial din România. Campania, lansată cu succes în 2023 și continuată în 2024, transformă pregătirile de Crăciun într-o experiență interactivă și plină de surprize.

Vizitatorii sunt invitați să descopere zilnic surprize festive prin intermediul paginii de social media a centrului și să se bucure de premiile câștigate direct în locație. Ideea de a integra un calendar de Advent într-un centru comercial nu este doar o celebrare a tradiției, ci și o strategie de marketing creativă, menită să sporească interacțiunea și loialitatea clienților.

Prin „Calendarul Bucuriei”, Centrul Comercial Auchan Titan se poziționează ca un exemplu de inovație în retail, transformând spiritul sărbătorilor într-o experiență captivantă. Campania reușește să îmbine armonios tradiția calendarului de Advent cu soluții moderne de marketing și tehnologie, oferind vizitatorilor momente autentice de bucurie și implicare.

„Calendarul Bucuriei 2024 reprezintă pentru noi o oportunitate de a crea conexiuni autentice cu clienții. Am demonstrat că o tendință globală poate deveni o tradiție locală de succes, adaptată nevoilor comunității noastre. Campania îmbină perfect strategia digitală cu interacțiunea fizică, iar rezultatele confirmă eficiența acestui mix. Fiecare premiu și interacțiune a fost gândită pentru a aduce consumatorii mai aproape de branduri, în spiritul sărbătorilor, atingând obiective clare: creșterea traficului în centru, promovarea partenerilor comerciali și fidelizarea clienților noștri.”, a declarat Isabella Santeiu, Marketing Manager NHOOD, Centrul Comercial Auchan Titan.

Mecanismul din spatele Calendarului Bucuriei este unul simplu, accesibil tuturor, dar extrem de captivant, un mix între produse, premii și experiențe-surpriză care generează nu doar interacțiune, ci și un grad crescut de anticipare și satisfacție în rândul participanților, de la o zi la alta: o fereastră simbolică dezvăluie zilnic un premiu oferit de comercianții din centru, iar pentru a câștiga, participanții sunt invitați în centrul comercial  să realizeze o fotografie în zonele cu tematică de Crăciun și să o posteze pe pagina de Facebook a centrului. Șansele de câștig cresc cu fiecare zi nouă de participare, iar astfel atractivitatea campaniei rămâne una puternică până la final.

„Calendarul Bucuriei a fost mai mult decât o campanie pentru noi, echipa IDEAZ. A fost o oportunitate de a răspunde nevoilor și dorințelor consumatorilor printr-o experiență interactivă, emoțională și surprinzătoare. Am creat în 2023 acest concept care a combinat elemente de marketing experiențial cu momente de conexiune autentică între branduri, comercianți și public. Acum, în 2024, am dezvoltat această strategie, i-am crescut atractivitatea. Astfel, campania Calendarul Bucuriei din Centrul Comercial Auchan Titan demonstrează că factorul emoțional și personalizarea sunt esențiale în strategiile de marketing pentru a crea relații durabile și fidelizare, iar impactul acestora se reflectă atât în rezultatele comerciale, cât și în satisfacția clienților”, a declarat Carmen Iordan, fondatoarea agenției IDEAZ, partener strategic în campania Calendarul Bucuriei.

Canalele-cheie ale campaniei cu premii zilnice de sărbători includ atât social media, cât și prezența fizică în centrul comercial. Astfel, a fost implementată o abordare digital-first, prin postări pe social media cu conținut video interactiv, dar și on-site engagement, prin postere de campanie și display-uri call-to-action la fiecare punct de interacțiune. Participarea a fost facilitată prin mecanisme rapide, fie prin social media, fie direct în locație, cu asistența promoterilor dedicați, prezenți în centru.

Campania este gândită astfel încât să genereze o interacțiune naturală între clienți și branduri. În același timp, susține comercianții din Centrul Comercial Auchan Titan în perioada cu cel mai mare trafic din an, printr-o promovare vizibilă și relevantă. Această strategie permite brandurilor să participe activ la crearea unei experiențe memorabile pentru vizitatori. În plus, prin promovarea acestora pe canalele de social media ale centrului comercial, fiecare comerciant beneficiază de expunere constantă în fața unui public larg toată luna decembrie, cu posibilitatea de a se conecta direct la potențialii clienți.

Prin această acțiune de marketing axată pe o comunicare multiplatformă, Centrul Comercial Auchan Titan reușește să demonstreze că o campanie bine direcționată poate transforma interacțiunea cu clienții într-un avantaj competitiv semnificativ. Planurile de dezvoltare a campaniei în anii următori includ mai multe activări interactive și implicarea unui număr din ce în ce mai mare de parteneri comerciali.

Nhood Services România este o companie de servicii integrate de real estate, specializată în operarea și comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte sustenabile si de regenerare urbană. Acționând în numele proprietarilor de active,

Nhood oferă o gamă largă de servicii destinate spațiilor de retail, rezidențial, birouri și huburi comunitare, cu scopul de a transforma spațiile existente în locuri vibrante și atractive, cu impact pozitiv în mediu, societate și economie.

Nhood operează pe trei linii de business: Property & Asset Services, Resources & Fund Investment și Development, fiind parte din ecosistemul Ceetrus și Nodi.

În România, administrează 25 de mandate pentru spații de retail și birouri (inclusiv leasing), un parc de afaceri – Coresi Business Campus, un proiect rezidențial – Coresi AvantGarden, și 23 locații de retail la nivel național - centrele comerciale Auchan, inclusiv Coresi Shopping Resort. Compania colaborează cu peste 15 clienți (printre care Ceetrus și Auchan) și gestionează Cartierul Coresi, cel mai mare proiect de regenerare urbană din România.

Nhood reunește expertiza și cunoștințele de real estate a peste 1.300 de profesioniști din 11 țări, pentru a regenera și transforma un portofoliu inițial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potențial de dezvoltare de 30.000 de unități locative în cadrul a 40 de proiecte imobiliare. Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.

Agenția Ideaz este locul unde ideile prind viață, transformându-se în concepte, strategii de comunicare și implementare de succes, grație unei echipe dedicate și pasionate. Ne concentrăm pe atingerea obiectivelor clienților noștri, iar fiecare rezultat este măsurat atent în funcție de acestea.

Fiecare campanie este construită cu un mix personalizat de promovare și comunicare, asigurându-ne că mesajul ajunge direct la publicul-țintă. Analizăm obiceiurile de consum, mediul în care trăiește audiența și creăm contexte naturale, autentice, care asigură relevanță și impact. La Ideaz, transformăm ideile în povești de succes tangibile, care nu doar ating obiectivele stabilite, ci creează un impact real și măsurabil asupra publicului și asupra brandurilor pe care le reprezentăm.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related