David Popovici îi încurajează pe tineri să se bucure de bankingul digital, în cea mai nouă campanie Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a dat startul unei noi campanii, cu David Popovici în rol principal. Campania își propune să aducă în prim-plan beneficiile produselor bancare digitale ale companiei și să încurajeze interacțiunea acestei generații cu serviciile bancare online, într-un mod simplu și rapid.
Primul spot al campaniei prezintă o situație tipică pentru tinerii de astăzi: nevoia urgentă de a achiziționa bilete la concert pentru grupul de prieteni. Printr-o plată cu cardul, David Popovici reușește să rezolve problema în timp record - la fel de rapid precum recordurile sale în bazin. Campania subliniază, astfel, accesibilitatea și ușurința tranzacțiilor prin serviciile digitale ale băncii, fiind perfect adaptată preferințelor și nevoilor generației Z.
Mesajul campaniei reflectă modul de viață dinamic din ziua de azi, în care bankingul devine prietenul apropiat al tinerilor și îi ajută să rezolve simplu anumite situații, lăsându-i să se bucure în continuare de pasiunile lor. Astfel, Raiffeisen Bank comunică o experiență bancară pentru o generație puternic familiarizată cu tehnologia.
Cele mai recente date Raiffeisen Bank arată o adopție crescută a digitalului în rândul tinerilor: în 2024, procentul clienților Raiffeisen între 18 și 24 de ani care efectuează plăți online a crescut cu 25%, iar tranzacțiile la POS sunt cu 35% mai numeroase. De asemenea, 96% dintre clienții din această categorie folosesc cel puțin două produse bancare, inclusiv aplicația Smart Mobile. Tinerii folosesc constant aplicația mobilă, cu accesări în medie de 22 de ori pe lună și 7 autentificări ce duc la tranzacții.
Spoturile campaniei rulează atât pe TV cât și în online. Alături de David Popovici ca personaj principal, acestea explorează serviciile băncii. Totodată, tinerii generației Z se vor putea regăsi în noi scenarii din viețile lor, în care deciziile financiare sunt luate mai ușor cu soluțiile digitale potrivite.
Poate că nu e cel mai ușor să fii singurul care strânge bani de cadouri, dar măcar bankingul e simplu! Plățile instant, chiar sunt INSTANT! Îți gestionezi ușor finanțele și, în plus, faci și un bine, cu Cardul Galben. Zero stres, zero efort.
Ai uitat PIN-ul? Stai liniștit, rezolvi instant din telefon, este mesajul celui de al treilea spot al campaniei. Recuperezi PIN-ul la orice oră, oriunde ai fi, direct din aplicatia Smart Mobile. Fără drum la bancă, fără bătăi de cap.
CREDITS
Echipa Raiffeisen Bank
Laura Mihăilă - Director Marketing, Comunicare și CX
Doina Matei - Brand Management Lead
Claudia Mihai - Brand Manager
Irina Oana Ionescu - Brand Manager
Oana Bangal - Brand Manager
Dana Boșoteanu - Media & Digital Marketing Lead
Livia Fericean - Corporate Communication & Public Affairs Lead
Ioana Silistraru - Content Marketing Lead
Gabriela Teșileanu - Content Marketing Manager
Florentina Bălașa - Content Marketing Manager
Echipa Publicis
Silviu Nedelschi - Executive Creative Director
Andrei Beșliu - Group Creative
Cătălina Ceparu - Senior Copywriter
Ciprian Frunzeanu - Senior Art Director
Miruna Dumitrescu - Grup Creative Director
Alina Bucur - Junior Copywriter
Emma Ștefan - Junior Art Director
Anamaria Ioniță - Client Lead
Alexandra Crăciun - Senior Account Manager
Alina Mărgărit - Account Director
Ana Șerban - Junior Client Executive
Silviana Naftanailă - Senior Client Executive
Camelia Efrimov - AV Production Director
Alex Călin - AV Producer
Răzvan Mătășel - Chief Strategy Officer
Ștefan Georgescu - Associate Planning Director
Echipa Publicis Media
Adela Smeu - Media Client Lead
Adriana Miclea - Media Manager
Ruxandra Moraru - Junior Media Planner
Claudia Opriță - Investment Manager
Crinu Paraschiv - Digital Media Planer