Complete Media Grup, o agenție locală cu capital 100% românesc, independentă, este prezentă pe piața din România de două decenii.
„Odată cu împlinirea celor 20 de ani, a venit și decizia de rebranduire, care reprezintă o reafirmare a valorilor și a misiunii noastre. De-a lungul timpului, prin experiența acumulată, am evoluat natural și ne-am extins oferta de servicii în funcție de cerere și de expertiză. Dorim să punctăm acest moment printr-o redefinire și actualizare a brandului, păstrându-ne valorile care au stat la baza activității.
Sloganul sub umbrela căruia ne prezentăm astăzi, We complete you, este o reflecție a rolului și a activității noastre din ultimii ani. Sloganul reflectă misiunea agenției noastre și promisiunea făcută clienților noștri: de a oferi servicii complete, integrate de publicitate, informare și conștientizare.
Simțeam de mult timp că această deviză ne definește activitatea, însă acum a căpătat și o formă. We complete you: completăm, ajutăm acolo unde avem expertiză, punem piesele de puzzle acolo unde lipsesc, pentru ca fiecare colaborator să aibă o imagine completă a subiectului care îi este de interes”, explică Roxana Necula, CEO Complete Media Grup.
De-a lungul timpului, compania a derulat un număr semnificativ de campanii comerciale, iar prin natura statutului său de agenție locală, Complete Media s-a implicat și în implementarea proiectelor naționale de comunicare, informare și conștientizare finanțate din fonduri europene. Această ramură a activității s-a dezvoltat datorită expertizei în achiziții publice, Complete Media Grup fiind una dintre agențiile locale cu cele mai multe campanii de comunicare și informare de amploare implementate.
Un exemplu relevant este proiectul amplu desfășurat de Poliția Română privind siguranța rutieră. În cadrul acestuia, Complete Media Grup, împreună cu partenerii din proiect, a implementat toate cele șase campanii naționale de informare și conștientizare. De asemenea, agenția a derulat prima campanie națională de comunicare din sistemul judiciar, cu o componentă semnificativă de educație, care a avut rolul de a-i ajuta pe oameni să înțeleagă modul de funcționare a sistemului judiciar, să își cunoască drepturile și să înțeleagă cum le pot accesa. Campania „Oameni pentru Justiție. Justiție pentru Oameni” a fost apreciată și la nivel european, beneficiarul acesteia – Consiliul Superior al Magistraturii – câștigând premiul „The ENCJ Award for Positive Change 2023” acordat de Rețeaua Europeană a Consiliilor Judiciare.
„Aceasta este o parte din misiunea noastră: de a contribui la dezvoltarea societății prin implementarea campaniilor de comunicare și informare care au drept scop educarea oamenilor, creșterea gradului de conștientizare și încurajarea alegerilor raționale. Succesul nostru constă, de asemenea, în parteneriatele durabile pe care le construim cu clienții de publicitate, dar și cu partenerii și colaboratorii noștri, fără de care n-am fi putut ajunge aici”, Roxana Necula.
Pentru viitor, Complete Media Grup își propune să continue să investească în tehnologii și în membrii echipei.
„O echipă formată din oameni competenți este preferabilă unui colectiv numeros, dar mai puțin angajat în a înțelege și contribui la implementarea misiunii organizației. Cred că acesta este unul dintre principalele motive pentru care clienții de publicitate tind să se orienteze tot mai mult către agențiile locale”.
„Mulțumim tuturor celor care ne-au fost alături și abia așteptăm să completăm următorul capitol al poveștii noastre, împreună”, adaugă Roxana Necula.