Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian, într-un spectacol vizual care aduce împreună tradiția italiană și magia sărbătorilor de iarnă. Activarea 3D este extinsă în social media printr-un spot CGI.

Proiectul este booked by dentsu România și rulează până la final de decembrie pe billboardul digital din Iulius Town Timişoara. Direcţia artistică este coordonată de Namogo.

 

Poveste de Crăciun în 3D OOH

Activarea 3D transportă privitorii direct în inima unei piețe italiene în perioada Crăciunului. Este seară, iar decorul festiv este dezvăluit pe măsură ce luminile din piață și ferestrele clădirilor se aprind treptat.

Van-ul Birra Moretti coboară pe un drum șerpuit și ajunge în prim-plan, iar de aici, începe spectacolul: un viraj strâns face ca roțile și spatele mașinii să depășească marginea ecranului, creând o iluzie tridimensională impresionantă. O doză de bere iese din portbagaj și este proiectată în afara ecranului, într-o mișcare spectaculoasă de slow-motion, în timp ce detaliile designului festiv Birra Moretti sunt dezvăluite privitorilor, amplificând efectul wow.

Proiectul 3D OOH reușește să transforme un ecran digital convenţional într-un spectacol imersiv, demonstrând încă o dată puterea unei execuţii creative OOH de a captiva audienţa.

„Suntem încântați să marcăm prima campanie HEINEKEN în care activăm cu un creative anamorfic, completat de sampling pentru consumatori și execuții digitale speciale, inclusiv un spot CGI. Ne-am dorit să oferim o experiență vizuală captivantă și memorabilă, care să sărbătorească spiritul festiv și bucuria plăcerilor simple împărtășite cu oamenii dragi, fie la masă sau pe ecran. Activările 3D OOH și CGI evidențiază designul festiv al brandului Birra Moretti, element central al campaniei”, spune Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.

 

Din realitate pe ecran și înapoi: o punte CGI

În completarea conceptului anamorfic, campania este extinsă în social media printr-un spot CGI creat de WINK. În această versiune, van-ul Birra Moretti iese din ecran, legat de lumea reală printr-o rampă digitală, amplificând efectul imersiv. Tranziția fluidă dintre digital și real oferă privitorilor o experiență memorabilă și amplifică activarea 3D OOH.

 

„Spunem (și demonstrăm) de multă vreme deja că atunci când sunt gândite cum trebuie, experiențele 3D OOH reușesc cu ușurință să depășească frontiera digitală prin simplul motiv că oamenii împărtășesc online ce este suficient de disruptive încât să le atragă atenția. Asta nu înseamnă că brandurile trebuie să aștepte ca spoturile anamorfice să devină virale organic pe social media, ci pot crea de la bun început execuții speciale care să amplifice experiențele OOH și să le extindă în digital, așa cum am făcut împreună cu Birra Moretti”, adaugă Ioana Agrosoaie, OOH Account Specialist WINK Public Multimedia.

De 18 ani, oamenii de la WINK Public Multimedia dezvoltă, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte outdoor care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban şi publicitar.

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe digital billboards, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat și LCD, semnând prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple campanii 3D OOH pentru McDonald’s, Sephora, Milka, Netflix și Samsung.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related