În peisajul agitat al antreprenoriatului românesc, METRO vine cu o poveste vizuală care scoate în față oamenii și eforturile lor zilnice. Campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin” aduce la viață o zi din viața a trei antreprenori: un revânzător, un proprietar LaDoiPași și un proprietar de restaurant. Trei destine care se intersectează sugestiv în magazinele METRO, unite de dorința de a livra excelență pentru clienții lor finali și de a construi și menține afaceri sustenabile.
De peste 9 ani, METRO susține afacerile independente cu o politică de prețuri stabile pe termen lung, iar această campanie este o declarație a acestui angajament. Spotul, realizat de echipa Adfilm, propune o abordare cinematică, cu focus pe autenticitate, dinamism și emoția din spatele antreprenorilor care își transformă zi de zi visele în realitate.
O zi în „pantofii” antreprenorilor
Echipa de producție Adfilm a propus o abordare creativă, cu focus pe oameni și pe efortul lor zilnic de a-și conduce afacerile – magazine tradiționale, magazine LaDoiPași, restaurante – cu responsabilitate și grijă față de comunitățile cărora li se adresează.
Spotul explică impactul programului Cumperi mai mult, plătești mai puțin prin vocile antreprenorilor ale căror destine se intersectează, sugestiv, în magazinul METRO, pentru a evidenția mesajul-cheie al campaniei, acela că pentru METRO fiecare afacere contează, iar programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin este un instrument esențial de susținere continuă a afacerilor independente din România.
“Am încercat să surprindem, prin punerea în scenă a unei zile din viața unor antreprenori, felul în care METRO își asumă responsabilitatea de a-și ajuta clienții prin prețuri stabile și produse de calitate. Cumperi mai mult, plătești mai puțin nu e doar un slogan. Este o invitație de a înțelege cât de mult contribuim la succesul celor care, zi de zi, își construiesc afaceri durabile. Ne dorim ca acest mesaj să inspire și să motiveze și alți antreprenori, într-un context real, cu soluții concrete și eficiente, pe termen lung”, a spus Andreea Beekman, Head of Marketing METRO.
Spotul evidențiază profilurile clienților care se aprovizionează de la METRO și explică motivul pentru care au ales același furnizor: dorința de a oferi produse de calitate la prețuri accesibile. Manifesto-ul antreprenorilor – „Astăzi aș vrea să fac ceva în plus pentru oamenii care vin la magazin”, „Ce bine că pot să le ofer prețuri mai mici în vremurile astea”, „E normal să mă gândesc la clienți”, „La METRO am de unde să aleg ce e mai bun pentru clienți și pentru mine” – evidențiază preocuparea lor de a sprijini comunitățile din care fac parte și modul în care parteneriatul cu METRO și programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin îi ajută în acest sens.
METRO este și furnizorul care îi susține să își îndeplinească visul, așa cum afirmă unul dintre antreprenori. Se face astfel conexiunea cu platforma de comunicare Vis de antreprenor lansată anul acesta de METRO pentru a face cunoscut efortul antreprenorial al clienților și pentru a inspira generațiile viitoare.
Filmările s-au derulat pe parcursul a trei zile în magazinele clienților, magazinul METRO Băneasa și într-un restaurant partener din București. Așa a fost construită prima parte a spotului, în care protagoniștii interpretează rolul antreprenorilor. Au urmat 2 zile de filmări în mai multe orașe, pentru a-i surprinde în acțiune pe cei 8 antreprenori reali, parteneri ai METRO, care au povestit, concret, cum îi ajută programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin. Testimonialele lor au fost folosite atât în spot, cât și în activările pentru amplificarea campaniei în mediul digital.
“Campania Cumperi mai mult, plătești mai puțin este, în esență, despre încredere și parteneriat – valori pe care le aducem la viață zi de zi prin sprijinul pe care îl oferim clienților noștri. Pentru noi, este mai mult decât o campanie, este o declarație de susținere a antreprenorilor. Fiecare cadru a fost gândit pentru a scoate în evidență efortul lor, pentru a surprinde momentele esențiale și naturalețea acestor oameni, dar și sprijinul oferit de METRO, zi de zi, de peste 9 ani, și prin programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin”, a explicat Cristina Dumitrescu, Communication & Branding Manager METRO.
Campania a fost lansată în luna iulie și a avut 3 valuri de comunicare, fiind consolidată prin spoturi comerciale cu focus pe diferite categorii de produse incluse în programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin.
„Încercăm, împreună cu METRO, să creăm povești autentice atunci când vorbim despre programe care pentru publicul larg pot părea doar strategii de business, dar care realmente influențează pozitiv numeroși antreprenori”, a spus Adrian Ene, producător, Adfilm.
Dacă vrei să simți pulsul unei zile din viața antreprenorilor parteneri METRO și să descoperi mai multe despre culisele acestei campanii, te invităm să urmărești atât spotul principal, cât și video-ul behind the scenes la linkurile de mai jos. O poveste despre încredere, parteneriat și, mai ales, despre oameni care fac lucrurile să se întâmple.
Credits:
Echipa Adfilm
Producer: Adrian Ene
Director: Roxana Andrei
D.O.P.: Paul Tatcu, Zoran Simulov
Editor: Andrei Rădulescu
Costume: Irina Voinea
Scenografie: Ana Țecu, recuzită
Echipa METRO
Andreea Beekman: Head of Marketing
Cristina Dumitrescu: Communication & Branding Manager
Elena Cioinegel: Communication & Branding Specialist