Societatea de avocatură JGV și Asociații marchează consolidarea pe piață prin lansarea unei noi identități de brand care susține dezvoltarea societății și articulează viziunea acesteia.
În cei 19 ani de activitate, JGV și Asociații și-a creat un nume important pe piața din România, cât și la nivel internațional prin integrarea în cercul de parteneri din Europa, ce permite abordarea cazurilor complexe și oferirea de soluții juridice clienților din diverse jurisdicții.
Dezvoltarea pe care o vizează JGV și Asociații necesită o strategie adecvată, iar acest lucru a condus, în prima parte a anului, la inițierea procesului de redefinire și repoziționare a brandului. Direcția de acțiune a inclus dezvoltarea unei noi identități, o imagine dinamică care să reflecte cu acuratețe spiritul inovator și principiile societății.
„Anul viitor vom marca 20 de ani de activitate, un moment important, pentru care am ales să ne realiniem identitatea de brand, astfel încât aceasta să reflecte nu doar o nouă imagine, ci întreaga noastră evoluție, împreună cu valorile și cultura organizațională.
Această schimbare este o expresie naturală a dezvoltării noastre, subliniind mai bine cine suntem, atât prin progresul nostru, cât și prin direcția către care ne îndreptăm pe termen lung” , a menționat Ionuț Jercan, Partner.
“Credem profund în ideea de evoluție a noastră personală, care conduce automat spre schimbări pozitive, sperăm, atât pentru organizație, cât și pentru colaboratori sau clienți.
O identitate nouă este ca un costum schimbat și actualizat la vârsta, evoluția și nivelul celui care îl poartă, purtând elementele generale care l-au făcut să ajungă până aici, cele obligatorii pentru poziția sa, dar, evident, încercând să-l facă unic în piața în care activează”, a spus Cătălin Vlad, Partner.
Fondată în 2005, JGV și Asociații a devenit societatea cu rezultate remarcabile în diverse arii de practică, având capacitatea de a se adapta și de a inova, răspunzând oportunităților dintr-o piață juridică în continuă schimbare.
De-a lungul timpului, JGV și Asociații a excelat nu doar în rezolvarea unor cazuri complexe, ci și în identificarea și explorarea unor nișe noi, unde a reușit să aducă un nivel ridicat de expertiză juridică. Această abilitate de a integra cunoștințele specializate cu o abordare diferită le-a permis să ofere soluții personalizate și eficiente, adaptate nevoilor fiecărui client, cât și cerințelor actuale ale pieței.