Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking

Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking

Raiffeisen Bank lansează prima generație de „bankfluencers” – comunitatea profesioniștilor bancari care îți vorbesc pe limba ta despre banking, te ajută să ai o viață mai echilibrată și să iei decizii financiare smart.

#Bankfluencers este cea mai nouă campanie de employer branding a Raiffeisen Bank și poziționează angajații băncii nu doar ca experți în cifre, ci și ca influenceri care ajută la îmbunătățirea cunoștințelor financiare și digitale ale celor din jur.

Această campanie reflectă valorile care ne reprezintă. Avem expertiză solidă și know-how în domeniul bancar. Folosim inteligența artificială și instrumentele digitale pentru a ne face munca mai eficientă și mai ușoară. Și promovăm un mediu de lucru profesionist, deschis, care încurajează diversitatea și exprimarea liberă a opiniilor. Valorile în care credem provin din expertiza noastră, dar și din nevoia de a crește, de a învăța, de a ne dezvolta abilități noi. Fiecare zi ne face să fim un pic mai buni în ceea ce facem”, a declarat Irina Kubinschi, People, Culture & Organization Tribe Lead, Raiffeisen Bank.

Conceptul de „Bankfluencer” vine din lumea online și scoate la lumină atât expertiza profesională a oamenilor din Raiffeisen Bank, cât și influența lor pozitivă asupra celor din jur. Bankfluencerul devine, astfel, un element-cheie în brandul de angajator al companiei și accentuează rolul important al angajaților nu doar pentru echipa internă, ci și în relația cu clienții. Prin această campanie, Raiffeisen Bank îi invită pe cei care își doresc o carieră în banking să se alăture echipei lor: o comunitate de profesioniști pasionați de finanțe, digitalizare și cu grijă pentru echilibrul dintre job și viața personală.

În ultimii ani cu toții am fost mai concentrați pe autenticitate, am căutat-o în noi, în jurul nostru, în informațiile pe care le consumăm, în cei care ne influențează. Când vorbim despre un brand de angajator cine poate comunica mai autentic decât cei care cunosc compania din interior? Cei mai buni ambasadori sunt cei care trăiesc și respiră ceea ce faci zi de zi: angajații. Am ales pentru campania de employer branding proaspăt lansată să vorbim despre Raiffeisen Bank prin intermediul Bankfluencerilor, toți angajații din companie, o echipă de top cu expertiză pe diverse arii, unită de aceleași valori, oameni care pot îndruma și influența pe toți cei din jurul lor, colegi și clienți.”, a declarat Raluca Laura Marinescu, Head of Employer Branding, GMP&U Agency.

 

Cine sunt bankfluencerii?

Cu expertiză solidă și mult know-how,  un bankfluencer știe tot ce mișcă în lumea financiară. Chiar și dincolo de banking.

Un bankfluencer ține pasul cu tehnologia și îi inspiră și pe cei din jur să își facă treaba mai bine și mai ușor.

Bankfluencer este acel coleg cu o atitudine pozitivă molipsitoare, care are grijă de echilibrul dintre viața profesională și cea personală atât pentru el, cât și pentru membrii echipei sale.

Un bankfluencer nu se uită doar la like-uri și vizualizări, ci în primul rând la oamenii cu care interacționează și pe care îi consideră parteneri 1 la 1.

 

La Raiffeisen creștem bankfluenceri!

Campania de comunicare îi prezintă pe oamenii de la Raiffeisen ca fiind bankfluencers și ne arată în cel mai real mod experiențele lor de la job.

Pentru a pune bankfluencerii în prim-plan, GMP&U Agency a dezvoltat o strategie de comunicare creativă, concentrată pe mediile online și offline, printre care materiale video, postări pe platforma internă de comunicare, dar și postări pe platformele de social media ale Raiffeisen Bank (LinkedIn, Facebook, Instagram).

 

Credits:

Echipa Raiffeisen Bank România
Laura Mihăilă - Director de Marketing, Comunicare & CX
Irina Kubinschi - People, Culture & Organization Tribe Lead
Cristina Ionescu - Employee Experience Lead
Livia Fericean - Corporate Communication & Public Affairs Lead
Ana-Maria Șerbănescu – Communication Manager

Echipa GMP&U Agency
Ioana Mănoiu Managing Director
Raluca Marinescu Head of Employer Branding Division
Roxana Ion Employer Branding Account Manager
Alex Dascălu Creative Director
Vlad Groșescu Art Director
Ramona Cojanu Senior Copywritter
Gabriel Gheorghiță Copywritter
Andreea Slujitoru Social Media Manager
Ioana Costinescu Social Media Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related