Jam Session Agency a urcat de 5 ori pe scena Romanian PR Award și de 6 ori pe scena Internetics.
Dacă anul trecut, la gala PR Award, ING era numit PR Innovator of the Year, anul acesta adaugă la șirul de premii un Golden Award of Excellence în Digital Communication pentru campania “Povești cu Fraude 2”, o campanie premiată cu aur și în anii anteriori, o campanie ce face educație financiară în toate mediile pornind de la povești clasice, reinterpretate. De fiecare dată, dincolo de video content, campania a avut și câte o componentă educațională dedicată generației Z. În 2024, această componentă a fost creată și implementată în Fortnite.
Încă un Silver Award of Excellence la categoria Financial Communication a fost înmânat către Jam și ING pentru o altă campanie de educație financiară: “Echilibristică Financiară”, un program amplu ce demonstrează implicarea constantă a ING România în acest demers educațional.
Alte două proiectele ING-Jam au fost premiate la gala Internetics. Este vorba despre seria de content “ING Together. Nu vorbim despre bani”, dar și “Creditul de nevoi personale la degetul mare” care a obținut premiul publicului YouTube Leaderboard.
“Aproape 5 ani de parteneriat cu ING și zeci de campanii valoroase care au pus pe masă insight-uri și abordări neașteptate care s-au tradus apoi în rezultate foarte bune, premiate anul acesta cu Client și Brand of the Year la Effie. Am crescut împreună foarte mult în această colaborare, devenind nu doar agenția de strategie și creație, ci și partener de discuție în toate zonele de comunicare, fie că vorbim de comunicare digitală, evenimente sau PR. ING Bank este unul dintre cei mai activi jucători care investește permanent în sisteme de monitorizare pentru a preveni cazurile de fraudă și ne bucurăm să fim parte din tot acest efort de conștientizare, iar “Povești cu Fraude” ne demonstrează și prin intermediul PR Award că putem aborda teme extraordinar de serioase cu multă creativitate,” a spus Ioana Cadîr, General Manager și Partener Jam Session Agency.
O primă campanie făcută de Jam Session în colaborare cu ING Hubs a urcat și ea pe scena PR Award, fiindu-i acordat un Silver Award of Excellence la categoria Employer Branding – este vorba despre campania “Make it your Job” ce a îmbinat creativitatea cu talentul actoricesc al oamenilor din ING Hubs.
Campania “Nu Sunt Papă-Lapte” creată împreună cu Orkla Foods România pentru brandul Naturli, o campanie ce a lansat brandul Naturli printr-un gând cu implicații în societate și în colaborare cu AREA (Asociația Română pentru Educație în Alergii), a primit un Silver Award of Excellence la PR Award și Gold la Internetics.
“Mă bucură enorm să văd că o campanie care a îndrăznit să privească altfel o lansare se bucură de apreciere în fiecare festival la care a participat. Emoția pură, generată de tot ce am făcut în campanie când am vorbit despre curajul de a refuza ceva bun pentru că știi că îți face rău, a generat un val de reacții pozitive, aceasta fiind una dintre puținele campanii din ultimul timp share-uită organic de oameni cu comunități foarte mari. Rezultatele și în brand și în vânzări au fost peste așteptări, dovada că emoția își va face treaba în storytelling mult timp de acum încolo. Eu vreau să-i mulțumesc unui client minunat cu care colaborăm pe diverse proiecte de peste 10 ani și care înțelege și creativitate și emoție și craft și care ne face și pe noi să fim mai buni și să vrem mai mult de la fiecare campanie împreună,” a spus Andreea Ghenoiu, Creative Director și Partener Jam Session Agency.
Unul dintre cele mai premiate branduri din ultimii ani în comunicare - TAZZ – a urcat din nou pe scena Internetics, la secțiunea Act and React, cu proiectul Order a Goal.
Și proiectul Carrefour “Binele se ține lanț” creat pentru platforma Act for Good obținut un Silver pentru un content original, entertaining, pe formate scurte.
Storia “Claritate în Imobiliare” un alt proiect de content care întărește poziționarea Storia pe piața imobiliară, a obținut la Internetics un Silver. Contentul făcut în colaborare cu stand up comedian-ul Costel, aduce în discuție probleme serioase ce-și găsesc rezolvarea pe Storia, într-un Tone of Voice light-hearted și cu note de umor.
Campania “Promisiuni” pentru Inima Copiilor a fost creată sub platforma Soul Jam, platformă prin care Jam adoptă pro bono proiecte sociale pentru a le da vocea pe care o merită în societate. “Promisiuni” e o campanie emoționantă, pornită dintr-un insight pur uman: orice părinte își dorește să-și țină promisiunile față de copilul său, ajută-l să aibă această șansă. Muzica ce acompaniază video-ul e o reinterpretare a Andreei Călărașu, Senior Strategist și Business Unit Leader la Jam Session, a melodiei “Toate diamantele” cântată de Luis Gabriel. “Toate inimioarele” a mers direct la inima oamenilor, ajutând la strângerea de fonduri pentru unul dintre cele mai importante proiecte Inima Copiilor – extinderea secției de cardiochirurgie pediatrică la Marie Curie.
Noi, cei de la Jam, lucrăm într-o agenție cu o combinație unică progresivă de business și creativitate, care colaborează pentru a crea branduri relevante pentru generațiile de astăzi și cele care urmează. Suntem cea mai premiată agenție locală, independentă din ultimii ani și ne mândrim cu parteneri de business și oameni pasionați și curajoși care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare, cu scopul de a crea emoție autentică.
Jam Session Agency, agenția independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index in 2022, ce ocupă locul 21 la nivel mondial în topul WARC, a câștigat zeci de premii la festivaluri locale și internaționale: D&AD, SABRE, Cannes Lions, Golden Hammer, Effie (Grand Effie și alte zeci de Gold, Silver și Bronze), Euro Effie, Internetics, Webstock și numeroase distincții Romanian PR Award.