The Social Nest semnează campania de comunicare pentru lansarea celui mai nou produs Apa Bucovina – Bucovina BEBE

The Social Nest semnează campania de comunicare pentru lansarea celui mai nou produs Apa Bucovina – Bucovina BEBE

Apa Bucovina – brandul numărul #1 în topul preferințelor de consum ale părinților români (conform Forbes România) a lansat în acest an, Bucovina BEBE 0.2l. Cu un conținut echilibrat de săruri minerale și pH neutru, aceasta este certificată de Institutul pentru sănătatea Mamei și copilului „Alessandrescu-Rusescu” pentru a putea fi folosită în alimentația sugarilor. În plus, aceasta se recomandă și la reconstituirea laptelui pentru bebeluși.

"Lansarea gamei Bucovina BEBE este un pas important în angajamentul nostru de a oferi o hidratare echilibrată pentru întreaga familie. Această completare a portofoliului Bucovina răspunde nevoilor specifice de hidratare ale bebelușilor, dar contribuie și la formarea unor obiceiuri sănătoase de consum de apă, oferind părinților  prin această campanie de comunicare un context potrivit pentru conectare cu cei mici și timp de calitate împreună.", Maria Coman, Marketing Manager water division.

În linie cu direcția de comunicare a brandului, a luat viață campania ,,Povești în versuri cu personajele Bucovina BEBE”: o colecție de opt povești în versuri, ilustrate, în format fizic și audiobook, disponibile pe apabucovina.ro/bucovinebebe care îi așteaptă pe părinți să le descopere.

Personajele prietenoase de pe ambalajele Bucovina Bebe au prins viață în mediul online, devenind eroii unor aventuri magice, prezentate într-un format accesibil și ușor de urmărit pentru întreaga familie. Prin intermediul acestora, cei mici au avut ocazia de a învăța cât de important este să fii bine hidratat, să-și păstreze un orar de somn sau să aibă o alimentație sănătoasă.

Campania s-a bucurat de o prezență activă în mediul online, incluzând execuții dedicate pentru PR, social media și colaborări cu influenceri din zona de parenting. Pe lângă promovarea poveștilor în versuri, materiale dedicate campaniei, printre care și un giveaway pe pagina oficială Bucovina au strâns peste 8,5 milioane de reach pe social media. Feedback-ul pozitiv din partea comunității de părinți a fost încă o dovadă a poziției brandului în topul preferințelor acestora.

 

Credits:

Echipa The Social Nest:
Account Director: Bogdan Alecu
Head of Social Media: Bianca Rujoiu
Creative Director: Emanuel Ignat
Art Director: Luis Covarrubias
Art Director: Diana Lepădatu

Echipa Maspex:
Digital Marketing Manager - Roxana Constantin
Digital Marketing Specialist - Gabriela-Ștefania Necula
Digital Project Manager – Loredana Crișan
Marketing Manager – Maria Coman
Brand Manager – Alexandra Spiridon
Brand Manager – Paxaman Raoul

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related