Conan PR, agenție independentă de comunicare, a câștigat 3 premii valoroase la cea de-a 22-a ediție a Galei Romanian PR Award de pe 20 noiembrie 2024.
În cadrul evenimentului, au fost premiate cele mai bune campanii de comunicare din România, jurizate de experți în comunicare din 17 țări.
Pentru campania Uber Snail, Uber România și Conan PR au primit Golden Award for Excellence în categoria Crisis Management, Risks and Opportunities.
Uber Snail a tras un semnal de alarmă asupra faptului că oamenii și orașele au nevoie de cât mai multe metode de transport alternativ, care să lucreze în completarea transportului în comun. În contextul protestelor organizate de companiile de taxi la începutul anului, Uber a demonstrat cât de mult pot fi afectate metodele de transport alternativ prin lansarea produsului Snail - timpi de așteptare drastic ridicați și costuri pe măsură. Campania a atras atenția publicului, dar și a juriului, prin creativitate și rezultate pe măsură.
De asemenea, agenția se remarcă în cadrul Romanian PR Award și cu două premii Silver, pentru campanii desfășurate în colaborare cu Jam Session Agency.
În categoria Brand PR - Existing products and services, Conan PR și Jam Session Agency au primit Silver Award for Excellence pentru campania „Nu sunt papă-lapte” pentru brandul Naturli’. Campania a fost o inițiativă menită să crească gradul de conștientizare privind alergiile alimentare și să evidențieze forța și determinarea copiilor care trăiesc cu aceste provocări zilnice. Proiectul și-a propus să atragă atenția asupra alergiilor la lapte și să transforme percepția asupra acestor afecțiuni, din vulnerabilitate, într-un act de curaj: curajul copiilor care trăiesc zilnic cu aceste provocări.
Al doilea premiu Silver Award for Excellence, câștigat alături de Jam Session Agency, în categoria Social Media, vine în urma campaniei pro bono pentru Inima Copiilor: Promisiuni. Campania Promisiuni a pornit de la un insight dureros: în fiecare an, în România, se nasc peste 1000 de copii bolnavi de inimă. Cei mai mulți trebuie operați de urgență, alții sunt în așteptare sau trebuie reoperați: așa se face că în fiecare an 1500 de copii sunt pe lista celor care au nevoie de operații pe inimă. Așadar, Inima Copiilor a demarat o campanie de strângere de fonduri pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Spitalul Marie Curie din București și a încurajat publicul să adopte una dintre cele 10.000 de promisiuni pe care părinții le fac copiilor, printr-un gest simplu: un SMS la numărul 8844, cu textul “LOVE” urmat de numărul promisiunii alese de pe site.
Elena Bululete, Managing Partner Conan PR: „Ne bucurăm foarte tare să primim această recunoaștere, la finalul unui an intens. Întotdeauna premiile vin cu un boost de energie și validare, iar distincțiile de anul acesta ne întăresc convingerea că încrederea în parteneriatul agenție-client este fundamentală”.
Conan PR este o agenție independentă de comunicare fondată în 2010. Suntem o echipă de profesioniști care construiesc relații benefice între branduri și stakeholderii lor. Și facem asta printr-o serie de servicii bazate pe date, creativitate și rezultate măsurabile: comunicare și PR, dezvoltare de conținut, social media management, evenimente și project management pentru campanii integrate. Mai multe despre noi pe www.conanpr.ro.
Aflată la cea de-a 22-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.