Mihaela Rus, fondator și CEO al Vitrina Advertising, face o mișcare strategică prin atragerea în acționariatul agenției sale a unui grup format din Sports Festival și Media Young.
Vitrina Advertising, una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România, cu o experiență de 32 de ani, anunță o asociere strategică cu două nume importante din industria de evenimente si publicitate outdoor: Sports Festival și Media Young.
Această colaborare marchează un pas vizionar, menit să aducă un suflu inovator și resurse strategice agenției. Sports Festival, recunoscut pentru organizarea unor evenimente de amploare, precum Transylvania Open – votat de jucătoare drept cel mai bun turneu WTA 250 din lume – și inițiative cu impact în comunitate precum Urban Playfield sau Biletul de Sănătate, contribuie cu expertiza sa în crearea de experiențe memorabile.
De cealaltă parte, Media Young, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitatea outdoor și producție, completează echipa cu tehnologii de vârf și know-how-ul necesar pentru proiecte de impact.
Prin această alianță, Vitrina Advertising își confirmă misiunea de a oferi soluții integrate, creative și eficiente, care răspund nevoilor complexe ale brandurilor și pieței.
Mihaela Rus, CEO Vitrina Advertising: „Mă bucură asocierea și sunt încântată că am avut această inițiativă. Pornind de la unicitatea și avantajele aduse de fiecare partener, am convingerea că prin unirea forțelor vom duce proiectele clienților noștri la nivelul următor. În cei 8 ani de când Sports Festival a devenit un fenomen pe piața evenimentelor, mi-a atras atenția și m-am bucurat să descopăr o echipă de profesioniști condusă cu multă viziune.“
Patrick Ciorcilă, co-fondator Sports Festival: „Colaborăm de mulți ani cu Vitrina Advertising și ne bazăm pe expertiza și creativitatea lor în proiectele noastre. Am identificat multe sinergii între industria de sport&entertainment și piața de publicitate, fapt care ne-a determinat să achiziționăm un pachet semnificativ de acțiuni din Vitrina. Mai mult decât atât, avem încredere în viziunea și leadershipul Mihaelei Rus.În acest fel, reușim să unim echipele și să maximizăm know-how-ul acumulat de-a lungul anilor și abia aștept să vă arătăm ce urmează.”
Horațiu Pitea, CEO Media Young: „Cred cu tărie că viitorul este al organizațiilor puternice, cu experiență, care au curajul să inoveze permanent. Fiind implicat atât în piața de evenimente, cât și în industria de publicitate, trăind în aceste comunități și percepând cum evoluează piața, asocierea directă cu Vitrina Advertising a venit în mod natural. Sunt convins că această alianță deschide noi oportunități în vizibilitatea brandurilor și implicit a businessurilor din spatele lor.”
Înființată în 1992, Vitrina Advertising oferă servicii complete de comunicare și este una dintre cele mai importante agenții independente din România. Vitrina reprezintă țara noastră în Advertising & Marketing Independent Network (AMIN), o alianță internațională de peste 50 de agenții independente din Europa, America de Nord și de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia Pacific. De-a lungul activității sale, Vitrina Advertising a contribuit la dezvoltarea a peste 500 de branduri românești și străine din domenii diverse, de la IT, banking și producție, la cultură, educație și timp liber.
Sports Festival este cel mai mare eveniment multi-sport din România, ajuns în 2024 la a cincea ediție. De-a lungul anilor, evenimentul a avut invitați de renume precum Generația de Aur, Barcelona Legends, Galatasaray Legends, și mari sportivi precum Simona Halep, Horia Tecău, Darren Cahill, Goran Ivanisevic, și, în 2024, Andre Agassi și Steffi Graf. Festivalul include zonă de inițiere în sport, Sports Talks, masterclass-uri pentru profesioniști, competiții, parada cluburilor sportive și demonstrații spectaculoase.
Biletul de sănătate și Urban Playfield sunt concepte Sports Festival.
Biletul de Sănătate este un concept inovator realizat de Sports Festival în parteneriat cu autoritățile locale din Cluj-Napoca, prin care călătorii pot obține un bilet de autobuz gratuit prin mișcare. Lansată în 2020, prima stație sportivă smart din Cluj-Napoca oferă bilete gratuite prin 20 de genuflexiuni, iar din 2022, o nouă stație provoacă călătorii la pedalare.
Urban Playfield este un proiect național, marca Sports Festival, care promovează sportul de masă și jocul în 10 orașe din România. Fiecare oraș-gazdă beneficiază de un weekend plin de activități sportive și de divertisment pentru toate vârstele, încurajând participarea activă a comunității.
Transylvania Open este cel mai mare turneu de tenis din România, a fost votat de jucătoare drept cel mai bun turneu din categoria WTA 250 în 2022 și 2023. Sub patronajul Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române, evenimentul este transmis în peste 150 de țări.
Media Young este una dintre cele mai inovative companii în materie de print digital de înaltă calitate, adresându-se atât agențiilor de publicitate, companiilor, cât și creativilor independenți. Cu o experiență de peste 20 de ani și tehnologii de ultimă generație, Young oferă soluții complete de imprimare digitală, consultanță pentru proiecte și management al culorii. Cu o rețea de panouri publicitare deținută și dezvoltată la nivelul Transilvaniei, Young completează portofoliul de servicii și produse și oferă suprafețe de expunere în zonele urbane importante.