MAD About Digital (MAD), o agenție de marketing digital și tehnologie din România, a câștigat prestigiosul “Grand Prix” la competiția internațională The Wires 2024, organizată de ExchangeWire. Pe lângă acest trofeu, MAD și-a mai adjudecat și premiul “Best Use of Measurement” la aceeași competiție.
O competiție cu jucători de talie mondială din industria de advertising și tehnologie (Adtech)
The Wires Awards (ediția a 8-a), găzduite de ExchangeWire, în Londra, in noiembrie, reprezintă un eveniment de referință în industria de digital advertising și tehnologie (Adtech), punând în lumina reflectoarelor cei mai inovatori și de impact jucători din întreaga lume. Brandurile, agențiile și companiile de tehnologie participante în acest an s-au remarcat prin studii de caz cu standarde extrem de ridicate în toate categoriile.
Everything starts with measurement
MAD About Digital (MAD) a participat la această competiție cu o campanie multi-channel alături de Electric Castle. Având afinitate pentru inovație și testare, și o nevoie de a se adapta la preferințele diverselor audiențe, Electric Castle a adoptat abordarea propusă de MAD, bazată pe metodologia agile: măsoară, înțelege, adaptează, totul în timp real. Mai mult, pentru că măsurarea audienței cu metodele tradiționale sau digitale, bazate pe cookies, este tot mai limitată, MAD a integrat tehnologia inovatoare, privacy-first, de la Digiseg, obținând astfel un tablou mult mai bogat și mai clar al tiparelor foarte dinamice de achiziție din industria live entertainmentului. Campania lor alături de festivalul Electric Castle a demonstrat cum măsurarea audienței în timp real poate genera strategii de marketing și comunicare cu impact, respectând totodată confidențialitatea utilizatorilor.
Deciziile informate duc la rezultate solide în fiecare etapă a procesului de achiziție
Odată conturat acest tablou cu ajutorul datelor Digiseg, deciziile de comunicare și de business au derivat natural, permițând echipelor MAD și EC să ajusteze mixul de marketing și mesajele într-un mod agil, luând în calcul driverii pentru fiecare tip de audiență. Eforturile nu se încheie aici. Măsurarea audiențelor este un proces continuu, evolutiv, având în vedere viteza de schimbare a profilului audiențelor în această eră digitală. Astfel, uneltele de masurare vor fi mereu o parte integrantă din strategia de marketing a EC. Acest fapt reconfirmă importanța testării, validării și integrării tehnologiilor emergente din piață, un demers complex, atât la nivel strategic, cât și tehnic, dar cu rezultate pe măsură.
Integrarea tehnologiilor de masurare devine obligatorie
“Totul începe de la înțelegerea audiențelor. Metodele tradiționale, cum ar fi datele de tip panel, deși foarte utile, nu sunt acționabile în timp real. Recunoscând capacitățile unice ale tehnologiei Digiseg, echipa noastră a dezvoltat strategii inovatoare, privacy-first, care au îmbogățit insight-urile rezultate din campanie. Aceste dimensiuni suplimentare și extrem de valoroase au fost ulterior folosite în procesul decizional și în targetare. Nu este suficient să planifici și execuți campanii de sine stătătoare; integrarea tehnologiilor de masurare devine obligatorie,” a declarat Toma Matei, Fondator și Managing Director la MAD About Digital.
“Câștigarea premiilor Grand Prix și ‘Best Use of Measurement’ la The Wires 2024 este o realizare fantastică. Arată devotamentul echipei noastre în a depăși limitele în publicitatea digitală. Împărtășim acest succes cu echipele extraordinare ale Electric Castle și Digiseg, iar recunoașterea internațională este un impuls uriaș pentru noi!”
Viziunea noastră necesită expertiză de top în domeniul digital
“În dinamica comunicării de festival avem mereu nevoie de parteneri inovatori, capabili să ofere soluții proaspete și de impact. Colaborarea cu MAD About Digital ne ajută să transmitem mesajul nostru eficient și să ne conectăm cu publicul nostru într-un mod autentic și captivant. Este un parteneriat în care am reușit să aducem împreună viziunea noastră și expertiza de top în domeniul digital.” a declarat Tudor Costinaș, Head of Communications la Electric Castle.
MAD About Digital este o agenție de marketing digital și tehnologie, cu expertiză considerabilă în dezvoltarea și execuția strategiilor de paid media. MAD integrează tehnologii noi și platforme, selectează și validează cele mai potrivite canale digitale, cu obiectivul de a activa audiențele relevante, la momentul potrivit.
Având mulți ani de experiență în companii globale de profil, echipa MAD aduce o perspectivă proaspătă asupra provocărilor actuale din zona marketingului digital, dar și o expertiză tehnică substanțială în dezvoltarea unor soluții adaptate noii ere digitale.
Înțelegând complexitatea acestei industrii, MAD oferă suport complet și se implică activ alături de clienți în fiecare etapă a funnelului digital, de la research și planificarea media, până la implementarea și monitorizarea campaniilor digitale.
Festivalul Electric Castle schimbă o generație oferind contextul perfect pentru a te bucura de libertate și a explora un line-up eclectic într-o atmosferă autentică și inclusivă. Pentru cinci zile, domeniul Castelului Bánffy devine „acasă” pentru iubitorii festivalului, fiind locul în care te poți pierde pentru a te regăsi. Aici, înconjurat de natură, poți deveni o parte a fenomenului cultural care a primit titlul de “Cel mai bun festival european de dimensiuni medii”, unul dintre puținele festivaluri din Europa în care muzica și petrecerile continuă pe toată durata evenimentului.