Minio Studio, agenția integrată de creativitate strategică, lansează o inițiativă îndrăzneață - Black Friday la Idei. Inspirată de sezonul reducerilor, agenția scoate la lumină proiecte creative care au rămas în sertar – fie că au fost propuse în pitchuri, dezvoltate proactiv sau gândite ca opțiuni pentru clienți, dar fără să fie implementate. Acum, aceste concepte sunt disponibile pentru brandurile interesate, urmând să fie adaptate și personalizate astfel încât să li se potrivească perfect.
Scoatem ideile bune de la sertar pe minio.ro/blackfriday
Noua inițiativă a Minio oferă acces la peste 20 de proiecte creative, acoperind zone precum brand communication, trade marketing și employer branding. Toate aceste campanii sunt disponibile pe un site cu funcționalități similare unui magazin online. Brandurile pot explora ideile, pot vedea detalii și, ca un punch creativ, pot să schimbe culorile vizualurilor. Ulterior, echipa Minio va personaliza campania aleasă pentru a se potrivi specificului fiecărui business.
„Este o abordare inedită, care a pornit de la un insight pe care îl știm cu toții – agențiile generează mult mai multe idei decât cele care ajung să fie implementate. Adesea avem 2-3 opțiuni pe o campanie, avem work din pitchuri la care nu mai primim niciodată răspuns. Este extrem de multă muncă valoroasă, dar nefolosită. De Black Friday, ne-am gândit să schimbăm acest lucru și să aducem aceste idei în față, într-un format accesibil și adaptabil.
Nu știm să mai fi testat cineva o astfel de inițiativă, dar ne asumăm rolul de pionieri. Poate că va funcționa minunat sau poate că nu. Este o ocazie de a explora soluții mai puțin convenționale și de a testa ce impact pot avea. Black Friday la Idei este un experiment creativ, dar și unul strategic - către diversificarea modului în care colaborăm cu brandurile,” a declarat Ioana Mucenic, CEO al Minio Studio.
Pentru business-uri agile și antreprenoriale
Black Friday la Idei este gândit pentru afacerile de dimensiuni medii și mici, care valorifică oportunitățile rapide și caută soluții eficiente. Acest model oferă două avantaje majore: timpul redus de implementare, comparativ cu dezvoltarea unei campanii de la zero, și un buget semnificativ mai accesibil.
„Această inițiativă este potrivită pentru companiile antreprenoriale care își doresc o campanie rapidă, bine executată și care beneficiază de toată dedicarea și expertiza echipei noastre,” a adăugat Ioana Mucenic.
Cum funcționează Black Friday la Idei?
Clienții intră pe site, pe minio.ro/blackfriday. Este exact ca un magazin online obișnuit, doar că, la final, nu se face plata. După ce își aleg conceptul dorit, clienții au o sesiune de consultanță cu echipa Minio pentru a evalua dacă ideea este potrivită și cum poate fi personalizată. Această etapă asigură compatibilitatea perfectă între concept și brandul clientului.
Un pas spre viitor
Inițiativa marchează o etapă de maturitate pentru Minio Studio, care se apropie de 9 ani de activitate. Agenția își propune să inoveze și să exploreze abordări care să sfideze normele tradiționale ale industriei de comunicare.
„Cu toții avem idei bune care nu ajung să vadă lumina zilei. Prin această inițiativă, dorim să dăm o șansă acestor idei, iar cine știe, poate următorul pas va fi să lansăm un marketplace unde mai mulți creativi să-și expună proiectele muncite și nefolosite,” a concluzionat Dragoș Raicu, Head of Creatives.
Minio este o agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor. Agenția are acum o echipă de 25 de profesioniști și peste 35 de premii în competițiile locale și internaționale. Printre clienții săi se numără BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, Mondelez, Macromex și alte branduri iconice.