WINE IN THE DIGITAL AGE este o prezentare despre comunicare în industria vinului la nivel global realizată de Vlad Lipovanu, Head of Digital la Wopa.
"Am muncit câteva săptămâni la această prezentare dintr-o ambiție personală de a înțelege modul în care comunică producătorii de vin la nivel internațional, dar și cum o fac cei din Gen Z în social media. Pe scurt, am încercat să ating subiecte despre noua generație de consumatori, ce fel de conținut îi atrage când e vorba de vin, abordări de parteneriate între producătorii de vin și branduri din alte industrii, cum ar fi fashion, muzică, sport, cât și case studies despre cele mai puternice branduri pe comunicare la nivel global." spune Vlad.
Prezentarea este disponibilă gratuit pentru o perioadă limitată de timp și o puteți accesa la VladLipovanu.ro.
Pe scurt, vei descoperi următoarele subiecte:
- despre noua generație de consumatori, ce fel de conținut îi atrage cand e vorba de vin
- dinamica concurenței în comunicare pe segmentul de băuturi alcoolice la nivel global
- exemple de best practice în comunicarea de zi cu zi
- cum colaborăm cu influencerii și în ce contexte
- abordări de parteneriate între producătorii de vin și branduri din alte industrii, cum ar fi fashion, muzică, sport
- case studies despre cele mai puternice branduri pe comunicare la nivel global (conf. Wine Intelligence Global Wine Brand Power Index)