Orice campanii ar meșteșugi brandurile pentru Sărbătorile de iarnă, oricât de extravagante, de drăgălașe, de emoționante, de extra foarte, oricâte universuri fantastice ar construi, titlul pentru cea mai așteptată reclamă de Crăciun îl deține John Lewis & Partners. Poate nu e în fiecare an cea mai emoționantă reclamă, poate nu reușește să fie pe placul tuturor, dar, așa cum ne arată tradițiile în fiecare an, contează ritualul.
Pentru un brand, această așteptare din partea publicului este ceva extrem de prețios. Iar asta vine și cu o presiune creativă în fiecare an: ce poți să faci, cum poți să vorbești despre Crăciun, în feluri mereu noi, pentru a te ridica la înălțimea așteptărilor?
Campaniile lor festive au căutat inspirație peste tot. Extratereștri, oameni de zăpadă, urși, dragoni, plante carnivore (Aici se pot revizita toate reclamele lor de Crăciun). Dar oricât de departe ar merge cu imaginația, reclamele lor de Crăciun se întorc mereu la o emoție simplă, universal umană.
Anul acesta, spotul John Lewis & Partners, realizat de Saatchi & Saatchi, este despre căutare. O căutare ca într-o Narnia a amintirilor, care surprinde bine febrilitatea cu care alergăm cu toții prin magazine și prin mintea noastră, încercând să căutăm cadoul perfect pentru cei care contează.