Pregătirile pentru concertul Illuminarium Renaissance al sopranei Irina Baianț, programat să aibă loc pe 9 decembrie 2024, la Sala Palatului, au fost marcate de o premieră absolută. Campania de promovare a evenimentului a integrat Proto Luma, o tehnologie holografică de ultimă generație, adusă în exclusivitate în România de agenția de marketing digital și publicitate full service AdSymphony. Tehnologia a fost utilizată pentru prima dată în zona de artă și entertainment, de un artist din țara noastră.
Activarea avut loc în ParkLake Shopping Center unde, prin intermediul hologramei, Irina Baianț le-a transmis mesaje fanilor săi și, de asemenea, a oferit un interviu live unei echipe de televiziune, reușind să capteze imediat atenția trecătorilor.
Soprana și-a promovat pe această cale concertul pe care urmează să-l susțină în decembrie la Sala Palatului. “Stai, stai, nu te speria, sunt chiar eu, soprana Irina Baianț”, a sunat unul dintre mesajele care au făcut sute de oameni să se oprească în fața hologramei. Proiectul a fost susținut de isla®, brand din portofoliul companiei Salveo România.
„Pentru isla®, susținerea artiștilor români și crearea unor experiențe unice pentru public sunt esențiale. Prin intermediul hologramei Irinei Baianț am adus o parte din magia concertului Illuminarium direct în mijlocul fanilor, oferindu-le o modalitate inedită de a se conecta cu artiștii pe care îi apreciază. În plus, cei prezenți au avut ocazia să testeze tabletele de supt isla®, ideale atunci când corzile vocale sunt iritate sau suprasolicitate, fie din cauza unei activități vocale intense, fie din cauza răcelilor. Suntem mândri să promovăm astfel de inițiative inovative și să fim "gardienii” ambitusului extraordinar al Irinei Baianț”, a declarat Andreea Diaconu, Marketing Manager Salveo România.
Interviu cu o echipă de televiziune, prin live stream
Proto Luma utilizează conținut preînregistrat într-un studio și permite proiectarea sub formă de hologramă în mărime naturală. Un alt aspect inedit este funcția de live stream integrată în Proto Luma, prin care o persoană poate fi proiectată în timp real, dar fără a fi prezentă fizic. De aici și până la apariția unică a Irinei Baianț, respectiv la conectarea directă cu audiența, într-un mod unic și futurist, n-a mai fost decât un singur pas. Căci, da, pe lângă conținutul preînregistrat, tehnologia permite efectiv realizarea de live stream, astfel că o echipă de televiziune a putut realiza un interviu live cu soprana.
„Cu ajutorul partenerilor de la AdSymphony, isla® și ParkLake Shopping Center am făcut o activare inovativă pentru concertul meu, Illuminarium, din 9 decembrie 2024. Am fost astfel aproape de fani, chiar și de la distanță, prin intermediul hologramei, și am reușit să trimit mai multe mesaje către aceștia. Tot prin acestă tehnologie a fost posibil un alt moment în premieră, o transmisiune live prin hologramă, prin care am dialogat cu o echipa de televiziune, realizând practic primul interviu cu o hologramă din România. Iar seara m-am întâlnit cu peste 200 de oameni care ni s-au alăturat văzând mesajele transmise prin hologramă, într-un dialog plin de emoție și conexiuni sufletești,” a precizat soprana Irina Baianț.
Proto Luma oferă noi posibilități de comunicare pentru branduri, companii, artiști
Potrivit AdSymphony, agenția care a adus Proto Luma în România, acest tip de tehnologie deschide noi posibilități de comunicare pentru branduri, companii, artiști și nu numai. Prin intermediul activărilor cu Proto Luma, barierele fizice sunt eliminate, iar experiența publicului este transformată în una memorabilă, menită să atragă atenția asupra mesajelor transmise.
“Am decis achiziționarea hologramei Proto Luma, în premieră în România, tocmai pentru a le putea oferi colaboratorilor noștri cele mai performante și spectaculoase soluții new-tech în cadrul evenimentelor pe care le organizează sau la care participă”, a transmis Ruxandra Cîrciu, New Tech Manager AdSymphony.
Proto Luma transformă într-o adevărată experiență high-tech modul în care un artist, un brand sau o companie pot interacționa cu audiențele lor. Fie că este vorba de evenimente publice, lansări de produse, promovare evenimente, expoziții sau prezentări corporate, Proto Luma oferă experiențe imersive spectaculoase.
Proto Luma a redefinit interacțiunea și comunicarea unui artist cu publicul, iar prin această activare susținută de isla® și realizată în premieră în România, Irina Baianț a reușit să surprindă și să inspire, anunțând un concert care promite a fi un eveniment special. Unde, desigur, nu vor lipsi surprizele high-tech.
AdSymphony se distinge prin abilitatea de a oferi soluții complete de marketing și publicitate, operând ca o agenție full service. În prezent, aduce și tehnologiile de ultimă generație mai aproape de brandurile din România prin soluții high-tech, special concepute pentru activări, evenimente și campanii de marketing. De la holograme impresionante și realitate augmentată, la experiențe touchless și simulări VR, soluțiile propuse sunt personalizate, astfel încât să răspundă nevoilor unice ale fiecărui client.