Cu toții suntem în căutarea experiențelor inedite, care îmbină pasiunea și autenticitatea cu apetitul pentru senzații tari, fie că ne planificăm cina sau următoarea escapadă.
Pornind de la acest insight, the Syndicate a dezvoltat o campanie captivantă pentru brandul de brânzeturi italienești Galbani, care celebrează măiestria și finețea detaliilor și, totodată, surprinde gustul pentru aventură în cel mai vero mod posibil – direct în inima Peninsulei.
Desfășurată atât în retailul modern și tradițional, cât și în mediul digital, în perioada 13 mai – 23 iunie 2024, campania „Gătește spettacolare și poți câștiga!” a adus stilul de viață italian mai aproape de consumatorii români. Într-un adevărat tur de forță, premiile și varietatea de rețete care se pot prepara cu produse Galbani s-au împletit într-o experiență unică, inspirată de spiritul Dolce Vita al brandului.
În privința premiilor, the Syndicate a mers pe o rută inovatoare, marcată de autenticitate și adrenalină. O experiență pentru două persoane la Marele Premiu al Italiei de pe legendarul circuit Monza face deliciul oricui – fie pasionați de curse, de călătorii sau în căutarea unei ieșiri inedite din cotidian. Air fryerele și cărțile cu rețete, utile și mereu binevenite în bucătărie, au completat tabloul gustului veritabil italian.
Receptivitatea participanților a confirmat impactul campaniei: creativitatea, abordarea prietenoasă și echilibrul dintre inovație și tradiție transpuse de către Galbani și the Syndicate cu ocazia primei colaborări au condus către o aventură gastronomică demnă de pole position.
„Galbani este un brand internațional cu istorie îndelungată, care îmbină autenticitatea cu pofta de viață și bucuria socializării caracteristice Italiei, ceea ce agenția a înțeles perfect. Acest proiect a reprezentat începutul colaborării cu the Syndicate, care au livrat un concept de promoție națională perfect aliniat valorilor și obiectivelor noastre, oferind nu doar premii, ci și o experiență completă, marcată printr-o călătorie culinară captivantă, în stilul Dolce Vita”, a declarat Daniela Banică, Cheese & Butter Category Marketing Manager Lactalis România.
„Fiecare NCP reprezintă un challenge pe care ni-l asumăm cu entuziasm și cu o abordare proaspătă pe parcursul tuturor etapelor, de la brainstormingul inițial până la implementare. Galbani este lider de piață pe segmentul brânzeturilor italienești la nivel mondial și comunică o atitudine relaxată, în acord cu temperamentul italian, ceea ce ne-a inspirat să dezvoltăm o campanie care captează atenția consumatorilor atât prin intermediul premiilor, cât și prin aducerea în prim-plan a stilului de viață și a gastronomiei italiene, cu adevărat spectaculoasă”, adaugă Lucia Bobi, Account Director the Syndicate.
„Colaborarea cu Galbani a fost o oportunitate minunată de a evidenția esența autentică a Italiei – o țară unde mâncarea și bucuria de a trăi merg mână în mână. Am conceput o campanie ce reflectă nu doar calitatea produselor Galbani, ci și spiritul vibrant și liber, realizând o legătură emoțională puternică între consumatori și brand. Ne-am concentrat pe crearea unei experiențe care să-i invite pe participanți să descopere plăcerile autentice ale gastronomiei italiene, alături de premii care îmbină tradiția cu ineditul”, spune și Lavinia Dădârlat, Senior Copywriter the Syndicate.
Credits:
Echipa Lactalis România:
Cristina Miclea – Marketing Director
Daniela Banică – Cheese & Butter Category Marketing Manager
Sorina Banu – International Cheese & Butter Category Manager
Rareș Grădinaru – Marketing Executive
Echipa the Syndicate:
Valentin Vernea – Client Service Director
Lucia Bobi – Account Director
Roxana Lupu – Account Executive
Florin Olingheru – Creative Director
Andrei Olingheru – Senior Art Director
Lavinia Dădârlat – Senior Copywriter
Adrian Săvescu – DTP