#SpuneNuBullyingului: On Heels PR și Akabel Media și-au unit forțele într-o campanie anti bullying - #JeSuisNinel

#SpuneNuBullyingului: On Heels PR și Akabel Media și-au unit forțele într-o campanie anti bullying - #JeSuisNinel

Agențiile On Heels PR și Akabel Media și-au unit forțele și abilitățile și au lansat una dintre cele mai engaging campanii sociale anti bullying din România, #JeSuisNinel.

#JeSuisNinel este, în același timp, motor de promovare a peliculei „Transilvania Ninja”, cel mai nou film românesc produs de Papa Pictures.

În România, 1 din 2 copii este victimă a bullying-ului. Un studiu apărut anul trecut arată că anul trecut, 3 din 4 copii au fost martori ai acestor situații și 1 din 2 a fost victimă. La nivel european, România se situează pe locul 3 în clasamentul celor 42 de țări în care a fost investigat fenomenul. Rețelele de socializare sunt indicate ca mediu favorizant în care copiii asistă frecvent la situații de bullying, 79% dintre ei afirmând că au fost martorii unei astfel de situații, cel puțin o dată.

„În trecut, am trăit fără să realizăm gravitatea bullyingului, pe care mulți îl considerau doar o glumă. Acum este momentul să conștientizăm că suntem ființe capabile de bunătate, respect și iubire. Să învățăm împreună cu copiii noștri că suntem exact ceea ce trebuie să fim – oameni care pot face o diferență prin empatie și solidaritate.’’, Alin Panc, Regizor Producator Papa Pictures.

#JeSuisNinel, așadar, vine în sprijinul victimelor bullyingului și, în același timp, are rol de conștientizare a impactului puternic negativ pe care îl are acest comportament în societate.

#JeSuisNinel este o mișcare online de conștientizare a acestui fenomen care încurajează discuțiile deschise și solidaritatea în fața bullying-ului. O serie întreagă de persoane publice din România au acceptat să-și expună propria experiență în raport cu bullyingul și aici vorbim despre artiști, sportivi și influenceri.

„Lucrând de atât de mult timp cu influenceri și creatori de opinie, am văzut cât de mult contează mesajul din spatiul online, de aceea dorința mea este ca prin munca pe care o depunem să creeăm un spațiu virtual cu impact pozitiv, unde bullying-ul și hate-ul să nu-și mai găsesc locul. Știu ca asta va impacta și offlineul, deoarce va fi un exemplu de urmat și de elevi, studenți, categoria cea mai expusă acestui fenomen”, declară Maia Feloiu, Owner „On Heels PR”.

Rapperul Puya, unul dintre cei vocali artiști atunci când vine vorba despre transmiterea mesajelor sociale, se implică activ în propagarea acestei campanii anti bullying, el fiind cel care asigură coloana sonoră a peliculei „Transilvania Ninja”. Piesa se intitulează „Ninja” și, odată cu lansarea ei, se va da startul trendului Tik Tok #JeSuisNINEL. Cei care se alătură mișcării vor fi încurajați să reproducă mișcarea de ninja pe ritmurile piesei lui Puya, contribuind astfel la promovarea mesajului și la crearea unei comunități solidare împotriva bullying-ului.

„Bullying-ul este un fenomen care lasă urme adânci în societatea noastră, dar împreună putem schimba cursul acestui impact. Ne propunem să folosim puterea online-ului ca o forță a binelui, printr-o campanie menită să devină virală și să inspire schimbarea. Conștientizarea este primul pas esențial pentru a găsi soluții – doar împreună putem construi un mediu mai sigur și mai empatic pentru toți.”, Maria Zvenigorodschi, Managing Director & Founder Akabel.

 

Dar, cine este Ninel?

Ninel este pionul principal, de la Ninel pornește totul pentru că el este personajul central din filmul „Transilvania Ninja”, un individ care, pe tot parcursul acțiunii, este supus constant agresiunilor și bullying-ului. Aflat într-o situație în care nu știe la cine să apeleze pentru ajutor, Ninel este nevoit să învețe să se descurce singur și să găsească propriile soluții. Într-un moment de răscruce, pe măsură ce povestea se apropie de final, el reușește să găsească un echilibru și o modalitate de a se înțelege cu cei care îl atacă.

În mare, pelicula „Transilvanian Ninja” este o comedie manifest, regizată de Alin Panc și Neagu Theo Thorn, care prin folosirea simbolurilor populare, inspirate din realitatea societății în care trăim, ajută publicul să conștientizeze cât de mare este impactul negativ al bullyingului.

Acțiunea este construită în jurul celor două personaje, NINEL și VIOLIN, doi prieteni trecuți de prima tinerețe din Gura Râului. Viețile lor revolvă în jurul problemelor cotidiene ce le colorează viața, de altfel banală.

Totul se schimbă când NINEL o invită pe RAMONA la concertul din sat, iar cei doi intră în conflict cu gașca lui FLORIN, cei mai temuți oameni din sat.

În urma acestui incident, NINEL și VIOLIN sunt sfătuiți de ȘEFUL DE POST să urmeze antrenamentul de ninja oferit de BRUSLI din satul NĂPÂRLIȚI. Acesta din urmă îi refuză, dar una dintre fetele lui, DIANA, acceptă să-i antreneze într-un final.

Pelicula „Transilvanian Ninja”  va avea avanpremiera pe 3 decembrie, în Veranda Mall, iar o parte din suma obținută din vânzarea biletelor de la avanpremieră va fi donate către Centrul Social de Psihoterapie, Primul Centru de Psihoterapie Gratuită din România, ONG care luptă împotriva bullying-ului. 

Bilete se pot achizitiona online.

 

Credits:

Din partea OnHeels PR: 
Maia Feloiu, Owner 
Ileana Voicu Ghinea - Jr. Influencer Manager

Din partea Akabel:
Maria Zvenigorodschi - Managing Director & Founder Akabel
Alexandra Zvenigorodschi - Digital Account Manager
Alexandra Dragomir – Copywriter
Corina Oprea - Graphic Designer 

Din partea Transilvanian Ninja:
Alin Panc - Regizor - Producator 
Sandu Pop – Producator
Teo Thorn - Co-Regizor
Puya - Co-Producator
Andrei Coman - Co-Producator

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Akabel

Akabel Agency ofera solutii complete de digital marketing si nu numai. Pornind de la strategie, concept creativ, media plan, pana la realizarea livrabilelor de social media, website, campanie de newslettere sau... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related