Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția de Executive Creative Director și a Biancăi Naumovici în cea de Client Service Director.
Cele două numiri vin în contextul noii poziționări 360° cultural instigators, prin care KUBIS își propune să transforme tendințele din cultura pop în forme surprinzătoare de entertainment. Astfel, agenția creează conținut creativ pentru comunitățile de interes ale brandurilor, sporind autenticitatea și relevanța acestora și, implicit, loialitatea și angajamentul consumatorilor.
„În ultimii patru ani, KUBIS a evoluat semnificativ, transformându-se într-o agenție de comunicare integrată, un proces care a implicat o reconfigurare strategică și a deschis o nouă etapă de dezvoltare pentru noi. Într-o industrie în care oamenii sunt cel mai important diferențiator, am continuat să investim în consolidarea echipei, atrăgând unii dintre cei mai talentați și respectați profesioniști din piață. Suntem încântați să îi primim în echipa de leadership a agenției pe Andrei Nica și Bianca Naumovici, doi oameni valoroși care împărtășesc cu noi aceeași viziune, pasiune și dedicare. Toate, împreună, joacă un rol esențial în misiunea noastră creativă și în angajamentul pe care ni-l luăm în relațiile cu clienții și partenerii noștri,” a spus Talida Cristea, Managing Director KUBIS.
Înainte de KUBIS, Andrei Nica a fost parte din echipa Leo Burnett mai întâi ca Group Creative Director și apoi Deputy Creative Director, funcție din care a coordonat conturile Samsung, Pepsi, Bringo, Fashion Days si Spotify. Andrei și-a început carierea la Momentum și Saatchi & Saatchi, apoi la Graffiti BBDO, unde a ocupat pozițiile de Copywriter și Group Creative Director pe conturi precum Ursus, Dacia, Rompetrol, P&G, Toyota sau Chio Chips.
„Aproape toată cariera mea am lucrat în agenții de rețea ce făceau parte din grupuri mari de comunicare, cu multe proceduri și cu infrastructură complexă în spate, așa că eram curios de cum se întâmplă lucrurile într-o agenție independentă. Am ales KUBIS pentru că este un playground unde se poate experimenta mai mult, mai liber și mai adaptat vitezei din ce în ce mai amețitoare cu care se desfășoară lucrurile în jurul nostru,” a declarat Andrei Nica, Executive Creative Director KUBIS.
Bianca Naumovici și-a început devreme drumul în industrie și a lucrat atât pentru agenții de rețea, cât și pentru agenții independente și de PR.
În paralel, a avut colaborări în fashion, atât ca stilist, cât și colaborator pentru reviste de modă locale precum A List, experiență care a ajutat-o la crearea de contacte cu mediul artistic. În cel mai recent rol al ei, a condus o divizie de producție de conținut digital pentru conturi locale și regionale, dezvoltând soluții neconvenționale de producție.
Experimentarea mai multor valențe ale mediului creativ, fie publicitate, publishing sau fashion, i-au oferit o perspectivă unică în abordarea proiectelor, îndeosebi prin găsirea de soluții creative potrivite în implementarea cu succes a campaniilor.
„Obiectivul meu principal este ca toți clienții noștri să găsească în noi nu doar suportul pentru campaniile integrate pe care le derulează, ci și suportul creativ și logistic pentru proiecte speciale remarcabile. Poziționarea de 360° cultural instigators este umbrela sub care ne calibrăm propunerile creative, o abordare fresh și asumat îndrăzneață. Clienții noștri și brandurile pe care ei le gestionează cu siguranță sunt on board cu această viziune, în fond nu asta își dorește toată lumea: să iasă din cluster? Intern se formează o echipa agilă și un roaster de furnizori și colaboratori care înțeleg această nouă viziune și necesitatea de adaptabilitate la noi formate, noi medii și idei cu edge,” a spus Bianca Naumovici, Client Service Director KUBIS.
Într-un sondaj AdMarket realizat de UAPR în 2021, KUBIS a fost una dintre primele agenții independente nominalizate în topul preferințelor companiilor în ceea ce privește participarea la pitch-uri pentru proiecte integrate de creație și strategie.
Agenție full-service cu un puternic ADN digital, KUBIS are parteneriate de lungă durată cu unele dintre cele mai importante branduri de pe piață, printre care Vodafone, Philip Morris, Netflix, Raiffeisen Bank, Dove, Coccolino, Rexona, Betano, Revolut, Recorded Future, etc.
În cei peste 16 ani de existență, KUBIS și-a construit capabilitățile și experiența in categorii precum Telecom, Retail, FMCG, Beverages, Pharma, Tech, SaaS, Finance & Banking, etc.
Aflată într-un parteneriat regional solid cu CommUnity International, una dintre cele mai importante rețele europene de agenții independente, KUBIS deține până în prezent peste 60 de premii la festivaluri de prestigiu atât locale, cât și internaționale.