Într-o lume în continuă schimbare, unde tendințele se succed rapid, Taverna Sârbului își sărbătorește cea de-a 25-a aniversare, demonstrând că tradiția și autenticitatea pot rămâne constante într-o eră dominată de efemeritate. În cei 25 de ani, lanțul de restaurante a fost vizitat de milioane de oameni, printre care te poți număra și tu, chiar dacă nu îți mai amintești acest lucru.
Pe această premisă se bazează și campania aniversară „Taverna Sârbului: Gustul care te aduce înapoi”. Aceasta este lansată în digital prin intermediul unui landing page, care servește drept portal interactiv, invitând utilizatorii să exploreze cât de probabil este să fi vizitat Taverna Sârbului în trecut. Campania este susținută de o serie de povești în social media, are componentă de PR, influencer marketing si online ads pe toate cele 3 platforme, dar a fost vizibila si pe DOOH. Campania se încheie cu doua petreceri - pe data de 8 - 9 - 10 noiembrie incepand cu ora 18:00 la București si pe 16 noiembrie la Sinaia.
„Pentru mine, Taverna Sârbului nu reprezintă doar o afacere de familie sau un lanț de restaurante. În decursul a 25 de ani, Taverna a devenit locul unde am învățat să merg, unde am alergat fără griji, și unde am întâlnit pentru prima dată oameni care aveau să devină parte din viața mea. Aici am trăit momentele copilăriei mele, iar astăzi, Taverna este locul unde propriul meu copil descoperă aceleași bucurii și experiențe. Taverna Sârbului, împreună cu echipa și locațiile sale sunt parte din familie, iar prin această campanie aniversară dorim să împărtășim acest sentiment de apartenență cu toți cei care ne-au fost alături de-a lungul timpului”, mărturisește Ana Maria Deneș Caranovic, co-owner Taverna Sârbului.
2024 este un an în care nostalgia este un cuvânt magic în mar-com și este un trend global, deoarece oamenii își doresc să retrăiască ,,the good old times’’ și să își regăsească confortul în familiaritatea trecutului. Iar nostalgia provocată de mâncare poate fi una dintre cele mai puternice, readucând aminitiri la suprafață, pentru că folosește cinci din cele șapte simțuri. Astfel în landing page-ul dedicat, printr-o serie de întrebări personalizate, fiecare vizitator primește o estimare a probabilității de a fi trecut pragul restaurantului, chiar dacă nu-și mai amintește cu exactitate numele sau când a făcut acest lucru. Platforma online dedicată nu este un exercițiu matematic, ci o invitație de a redescoperi rădăcinile prin gusturile autentice pe care Taverna Sârbului le-a păstrat neschimbate. Este o chemare de a retrăi emoțiile și amintirile într-un loc unde fiecare detaliu spune o poveste, subliniind ideea de continuitate și autenticitate.
„Atunci când am conceput această campanie, ne-am dorit să depășim limitele digitalului și să trezim în oameni amintiri pe care poate nici nu știau că le mai au. Pe măsură ce trece timpul, memoria noastră devine mai selectivă, dar sunt momente în care un simplu stimul poate aduce la suprafață experiențe demult uitate. În cazul Tavernei Sârbului, care de 25 de ani a păstrat nealterat patrimoniul său gustativ, am vrut să provocăm oamenii să redescopere acele amintiri uitate—poate dintr-o vacanță de familie în Sinaia sau de la o petrecere memorabilă în București—și să retrăiască cu bucurie acele clipe prețioase.”, completează Maria Zvenigorodschi, Managing Director & Founder Akabel
Prin această campanie, Taverna Sârbului își propune să readucă la viață momentele care au modelat parcursul fiecăruia, subliniind că, în ciuda schimbărilor, există arome, emoții și amintiri care unesc și definesc. Gustul care te aduce înapoi îi invită pe toți să redescopere, să savureze și să își îmbogățească sufletul cu fiecare vizită.
Campania este creată și gestionată de Akabel, o agenție de digital marketing 360, care oferă soluții integrate, de la strategie și concept creativ până la implementare și raportare. Serviciile oferite reflectă expertiza echipei, formată din specialiști în design, dezvoltare web, media ADS, social media, influencer marketing și digital PR, caracterizați prin abordarea lor creativă și inovatoare în crearea și comunicarea de conținut autentic.
Credits:
Din partea Akabel:
Maria Zvenigorodschi - Managing Director & Founder Akabel
Cristiana Stoian - Digital Account Manager
Alexandra Dragomir - Copywriter
Grigore Ursu - Web Developer
Adelin Sandu - Video Editor
Din partea Taverna Sârbului:
Ana Maria Deneș Caranovic - Co-owner Taverna Sârbului
Carmen Cîmpeanu - Marketing Manager