Brand ambasadorii RedSem se alătură inițiativei Sesderma în campania Supreme Skin Screen pentru promovarea importanței îngrijirii tenului. Consultanții vor fi prezenți în farmaciile partenere din București și din țară pentru a asigura dermoanalize gratuite celor interesați.
Analizele vor fi realizate cu ajutorul tehnologiei revoluționare Asian Skin Analyser - una dintre cele mai eficiente modalități de scanare a pielii. Pe baza diagnozei, brand ambasadorii Red Sem vor acorda recomandări personalizate participanților, sfaturi utile pentru menținerea unui ten sănătos, dar și produse din gama Sesderma. De asemenea, vor răspunde cu promptitudine întrebărilor și vor avea grijă ca fiecare client să aibă parte de o experiență completă.
Colaborarea demonstrează încă o dată implicarea RedSem pentru susținerea brandurilor care devin exemple în industria în care activează. De asemenea, reflectă întocmai valorile asumate la nivel de agenție - transparență, seriozitate și creativitate.
"Pasiunea pentru îngrijirea pielii ne-a adus împreună în acest proiect. Scopul comun a fost acela de a oferi soluții de ultimă generație fiecărui client care își dorește să aibă parte de o rutină personalizată și să adopte metode adecvate de prevenție contra semnelor de îmbătrânire. Profesionalismul și comunicarea deschisă împărtășite de echipa Sesderma ne-au determinat să continuăm parteneriatul și să ne dorim să ne implicăm și în alte campanii dedicate promovării sănătății pielii.
Mulțumim Sesderma pentru încrederea acordată și pe această cale încurajăm și alți antreprenori să vină în sprijinul business-urilor care sunt modele demne de urmat", a declarat Bianca Rusu-Moise, HR manager la Red Sem.
Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.
Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in-store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere.
Printre clienții din sfera BTL se numără - Ivatherm, Promenada Mall Craiova, Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Bioderma, Cineplexx - activare host pentru Ziua Îndrăgostiților în campania Găsește spionul Argylle, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.
Sesderma a fost înființată în 1989 și încă de atunci profesioniștii Sesderma și-au dorit să promoveze inovația în industria dermatologică. Primul laborator a fost inaugurat în Spania și a devenit rapid cunoscut pentru lansarea cremelor cu acid glicolic. În scurt timp, linia Acglicolic a căpătat o popularitate crescută, tocmai datorită ingredientelor folosite. De asemenea, reprezintă și astăzi una dintre cele mai bine vândute game de produse.
Implementarea noilor tehnologii pentru îngrijirea pielii a fost apreciată la nivel internațional și a dus inevitabil la extinderea Sesderma. În anul 2009, au deschis o filială în Polonia, care a devenit o rampă de lansare pe piața din Europa de Est. Din 2015, sunt prezenți și în Republica Dominicană, Costa Rica, El Salvador, Panama, Peru, Brazilia, Germania, Regatul Unit, Rusia și Taiwan.
Eforturile departamentului de cercetare, care a reinventat constant acidul glicolic și a propus adoptarea nanotehnologiei pentru dezvoltarea produselor au fost răsplătite și apreciate pe măsură. Astfel, compania a câștigat de două ori premiul pentru cel mai inovativ produs la Premiile pentru Farmacie și Cosmetică, organizat de Correo Farmacéutico.