Mantia, divizia de Social Good, parte din grupul Mercury360 și Brain4Strategy au adus inputul creativ și strategic în campania de comunicare pentru M100, un proiect național prin care România își coordonează eforturile pentru a atinge țintele de neutralitate climatică asumate la nivel european.
„Platforma M100 este gândită ca un hub ce concentrează energiile regenerabile umane, mobilizând oamenii și resursele pentru a crea soluții sustenabile și inovatoare, care să transforme orașele în spații neutre din punct de vedere climatic. Conceptul creativ a urmat același fir și a identificat și accentuat puterea pe care o are fiecare dintre noi: creativitatea, hotărârea, viziunea, implicarea și multe altele. Aceste puteri s-au materializat în tot atâtea materiale de comunicare, declinate în diferite etape ale campaniei, în vizualuri, spot radio, în digital sau pentru Forumul M100.”, a declarat Loredana Hatingher, Client Service & Business Director Mercury360 & Mantia AdAgency.
Campania de comunicare pentru M100 s-a bazat pe patru piloni principali: awareness, apel către orașe, coaliție și forum. Fiecare dintre acești piloni a fost esențial în construirea unei baze solide pentru promovarea inițiativelor de neutralitate climatică în România.
Ca un exemplu, evenimentul Forumul M100 care a avut loc pe 29 si 30 octombrie le-a oferit participanților un cadru propice dezvoltării și colaborării, reunind personalități importante din domeniul neutralității climatice, atât la nivel național, cât și internațional.
„Comunicarea este cea care valorifică și dă amploare unui proiect de orice anvergură. Platforma M100 mobilizează resurse și creativitate pentru a transforma orașele în spații neutre din punct de vedere climatic. Prin strategia de comunicare și PR, ne-am dorit să amplificăm această inițiativă, inspirând atât autoritățile, cât și comunitățile să joace un rol activ în transformarea sustenabilă a României.”, a declarat Ana-Maria Diceanu, Founder Brain 4 Strategy.
„Interesul arătat de orașele românești care au vrut să fie parte din Misiunea Oglindă M100 și calitatea aplicațiilor cu care s-au înscris în competiție ne demonstrează că ideea pe care UEFISCDI a avut-o în 2022, atunci când a solicitat Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării acordul pentru a înființa M100, a fost corectă. Felicit cele 10 orașe selectate în Misiunea M100 și abia aștept să ne apucăm de lucru.”, a declarat Adrian Curaj, Director General al UEFISCDI, instituție ce asigură secretariatul general al M100.
Și tu ai puterea de a regândi viitorul orașelor!
M100 reprezintă Misiunea Oglindă a Misiunii UE „100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic” prin care orașele din România sunt ajutate în procesul lor de tranziție verde până în anul 2035.
Misiunea M100 este de a susține și promova transformarea sistemică a orașelor, încurajând schimbul de practici între municipalități și implicarea unui număr cât mai mare și divers de actori în găsirea soluțiilor și transferul de cunoștințe.
Mantia este o divizie a grupului Mercury360 care se concentrează pe crearea de strategii și campanii cu impact social și de mediu, alături de brandurile care doresc să își dezvolte inițiativele de bine. Serviciile Mantia includ consultanță strategică în domeniul sustenabilității, branding, creație, PR și comunicare, precum și implementarea și dezvoltarea campaniilor de informare și conștientizare pe probleme sociale, educație și mediu, la nivel național.
Brain 4 Strategy este o agenție de PR lansată și condusă de Ana-Maria Diceanu, profesionist cu o vastă expertiză în crisis communication și corporate reputation. Agenția oferă soluții strategice pentru branduri în momente de provocare, sprijinind companiile să își protejeze și să își consolideze reputația. Cu o abordare orientată spre rezultate și relații de încredere cu presa, Brain 4 Strategy este partenerul ideal pentru organizațiile care doresc să comunice eficient și să aibă un impact durabil.
Echipa:
M100
Maria Neneciu, Alina Bahna, Alex Dinu
Mantia AdAgency, divizie a grupului Mercury360: Liviu Țurcanu (Creative Director), Teo Ungureanu (Group Creative Director), Remus Mihalcea (Senior Copywriter) Vlad Mihai Nicorici (Junior Copywriter), Roxana Păduraru (Art Directr), Diana Groza (Art Director), Medeea Savu (Junior Art Director), Loredana Hatingher (Client Service & Business Director Mercury360), Mădălina Gheorghe (Business Director, Mantia AdAgency), Roxana Totolici (Senior Account Manager).
Outbox: Alex Iacob (Executive Director · Direct Marketing), Mona Casangiu (Digital Creative Director), Raluca Barbu (Digital Client Service Director), Carolina Dadîm (Digital Account Manager), Andrei Busuioc (Digital Head of Design), Claudiu Miu (Digital Head of Copy).
Brain4strategy: Ana-Maria Diceanu (Founder Brain 4 Strategy), Liliana Lirca (PR Manager).