Muzeu, galerie sau showroom: PIATRAONLINE lansează un nou flagship store ce redefinește designul de retail

Muzeu, galerie sau showroom: PIATRAONLINE lansează un nou flagship store ce redefinește designul de retail

PIATRAONLINE transformă hubul central din București într-un flagship store care reinventează experiența de retail, redefinind limitările spațiului comercial clasic și oferind o experiență imersivă, atent curatoriată. Scopul fiind acela de a oferi o experiență de brand memorabilă care să inspire și să demonstreze expresivitatea și versatilitatea pietrei naturale. 

Într-o industrie în care produsele încă sunt expuse pe paleți și tratate ca niște simple materiale de construcție, PIATRAONLINE, alături de echipa de arhitecți de la Pure-Mess Design, proiectează un spațiu ce se regăsește la intersecția dintre showroom, galerie de artă, muzeu și community hub. Noua experiență se aliniază celor mai avangardiste trenduri internaționale în materie de retail. 

Câștigător al premiului DNA Paris Design Awards 2024 — una dintre cele mai importante competiții internaționale dedicate designului și arhitecturii —, la categoria Best Interior Design / Retails, noul concept de flagship store oferă mai mult decât o simplă experiență de vânzare.

Vizitatorii sunt ghidați pe un traseu atent planificat, iar fiecare punct oferă o nouă perspectivă asupra unui material pe care credeai că îl cunoști.   

Noul flagship este conceput ca o experiență similară celei pe care o întâlnești într-o galerie sau într-un muzeu. Diferitele tipuri de piatră sunt expuse în amenajări scenografice, fără etichete sau prețuri, pentru a scoate în relief calitățile lor de design. Această abordare favorizează o mai bună înțelegere a expresivității pietrei naturale și a diferitelor fațete pe care le conține. Flagship store-ul este, de fapt, un spațiu conceptual. 

“Fostul hub central a fost reconfigurat de la zero pentru a integra noua noastră viziune. Conceptul amenajării, de inspirație brutalistă, cu decupaje volumetrice supradimensionate, scări și arcade, trimite cu gândul la aspectul carierelor terasate, din care sunt extrase blocurile de piatră.”, Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

“Parterul se stratifică atât pe verticală, cât și pe orizontală și invită la explorare, asemenea unui labirint. Fiecare coridor și spațiu explorează o tematică diferită, punând în scenă o altă colecție de produse sau un alt material, într-o paletă largă de forme, finisaje și utilizări. Parterul pune la dispoziție și un spațiu tehnic cu moodboard-uri dedicate celor mai populare tipuri de piatră, biblioteci complete de materiale, dar și soluții de montaj și prelucrare de ultimă generație. 

La etaj, regăsim o zonă privată de lucru, dedicată clienților B2B, ce poate fi vizitată doar printr-o programare prealabilă. Cea mai mare parte a spațiului este organizată sub forma unui penthouse, cu lobby, living, dressing și bucătărie, pentru a pune în valoare colecțiile exclusive de piatră naturală, dar și cele mai noi tehnologii în materie de prelucrare și instalare.”, Sergiu Călifar, Arhitect Pure-Mess Design.

Nu este regândită doar arhitectura spațiului, ci și portofoliul de produse care se înnoiește cu piese exclusive și tehnologii noi de prelucrare. Vizitatorii pot admira în premieră lastrele de mari dimensiuni din colecția SLAB, colecțiile RAW și FLOW ce conțin texturi de piatră gravate digital, colecția de Travertin RED - o paletă atipică de nuanțe pentru un material considerat clasic -, dar și noile modele de ardezie flexibilă SKIN adaptată pentru designul de mobilier. În plus, flagship store-ul expune noi colecții de mobilier din piatră create în colaborare cu designeri și arhitecți și promovează un nou atelier dedicat mozaicurilor custom.

“Flagship store-ul îndeplinește și funcția de punct de intersecție pentru profesioniștii din industrie. Spațiul este conceput pentru a găzdui evenimente de networking, ateliere și conferințe dedicate designerilor, arhitecților și creativilor din domenii complementare care se reunesc în cadrul comunității ARHIKIT.”, Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

PIATRAONLINE este liderul industriei de piatră naturală din România, în top 300 afaceri locale, cu peste 16 ani de experiență în domeniu și peste 40.000 de proiecte implementate la nivel local și internațional. Mai mult decât un furnizor de materie primă, PIATRAONLINE este un curator de materiale exclusive și un hub creativ care susține inițiative valoroase de design. Oferind servicii personalizate de consultanță, de la concept la proiect și de la debitare la livrare și instalare, PIATRAONLINE este o echipă full service.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related