#TheAlternativeSchool și Digital Distrikt - Energy boost de creativitate în business
Cum faci să îmbini regulile stricte cu creativitatea? Simplu: aduci împreună două forțe care iubesc provocările și alimentezi motorul cu idei care nu s-au mai făcut. #TheAlternativeSchool și Digital Distrikt și-au dat mâna într-o colaborare care promite să aducă ceva #altceva în zona de marketing pentru industria medicală și farma. Fix ce trebuie într-un domeniu care, deși are o mulțime de reguli, are și un potențial imens de a inspira și inova.
#TheAlternativeSchool, MBA-ul fondat de Teodora Migdalovici în 2005, e un fel de Hogwarts al industriilor creative: un loc unde oamenii își dezvoltă talentul, învață să gândească strategic, se conectează cu cei mai inspirați speakeri ai planetei și se pregătesc pentru competiții globale, de unde se întorc și premiați.
Gold, silver și alte metale grele câștigate la Cannes Lions, Eurobest, precum și alte festivaluri de elită, sunt un dat în portofoliul veteranilor școlii.
De partea cealaltă, Digital Distrikt este agenția care știe cum să aducă laolaltă inovația digitală și storytelling-ul autentic, concentrându-se pe interacțiuni reale, umane presărate cu AR și VR, cât să facă bine la public. Încă din 2017, Distrikt a colaborat cu cele mai importante nume din industria pharma și beauty din România, de la Eli Lilly, Abbvie, Servier, Roche la AstraZeneca, de la Viatris și Recordati, până la NAOS România sau Pharmaceris. Multiple arii terapeutice deservite prin numeroase evenimente desfășurate, branduri care spun povești despre și cu pacienți, într-o panoplie inedită de livrabile.
Doza de inovație pentru o industrie care are nevoie de Vitamina C-reativitate!
La prima vedere, o școală de creativitate și o agenție digitală par un cuplu neașteptat pentru industria pharma. Dar, cum zice Teodora Migdalovici, „Pharma și creativitatea sunt ca un dans pe sârmă – reguli multe și loc puțin de manevră, dar la #TheAlternativeSchool iubim provocările. Știți vorba: “Give me the freedom of a tight brief”. Cu alte cuvinte, e fix genul de parteneriat care poate să transforme limitările în oportunități extinse, mai ales că există referințele Lions Health, o categorie lansată acum ceva vreme la Cannes Lions, festivalul al cărei ambasadoare este Teodora, de aproape 20 de ani.
În acest context, profesioniștii din domeniul medical și al sănătății pot învăța cum să jongleze cu toate regulile stricte și să găsească soluții creative și eficiente pentru campaniile lor. Ceva de genul: cum să rămâi în limitele legii și, totuși, să scoți ceva de impact.
Leila Curtamet, Managing Director Digital Distrikt, punctează foarte bine: „E o oportunitate unică să aducem idei inovatoare în pharma. Da, trebuie să respectăm regulile, dar asta nu înseamnă că nu putem adăuga emoție și poveste într-un climat mai ‘’reținut’’ din punct de vedere libertate de creație. Asta face diferența.”
Pharma și creativitatea: când regulile devin surse de inspirație
E clar că pharma e un domeniu cu multe constrângeri, dar asta nu ar trebui să reprezinte un obstacol pentru inspirație. Cu insight-uri actuale și o înțelegere profundă a provocărilor, The Alternative School și Digital Distrikt au pus la cale module educaționale care să transforme campaniile din această industrie și să aducă rezultate vizibile.
De la vizualuri expresive, la strategii de comunicare care îmbină emoția cu date tehnice, profesioniștii au la dispoziție toate uneltele pentru a face campanii care nu doar informează, ci și educă și inspiră.
Un mare plus al acestui parteneriat e accesul la o rețea globală de profesioniști care vin cu exemple din cele mai competitive piețe. „Da, provocările din pharma sunt mari, dar oportunitățile sunt și mai mari”, spune Teodora Migdalovici. Doza potrivită de creativitatea poate fi exact ce trebuie pentru a face comunicarea mai umană, mai aproape de pacienți, parteneri și publicul larg.
La finalul zilei, ceea ce face această colaborare specială este fix dorința de a schimba regulile jocului… fără a schimba jocul în sine. „Dacă există voință, există și o cale”, spune Teodora, un motto perfect pentru această ‘’complicitate’’, pe care vă invităm să o urmăriți în continuare.
Primul pas? Integrarea unor prezentări despre “Creativitate de impact în domeniul medical și Pharma”, în modulul #FutureProofCreativity, care debutează în 11 noiembrie, pentru o lună, cu 2 întâlniri pe săptămână, luni și joi seara, alături de voci remarcabile în marcomul global. Finalitatea experienței de studiu intensiv? Nu doar o diplomă respectată în industrie, ci o formare la zi cu trendurile globale și prezența la Cannes Lions în competiția Young Lions Digital, pentru cea mai talentată echipă.
Aveți oameni talentați în echipă? Digital Distrikt pune o vorbă bună și un cadou de 20% discount, dacă îi înscrieți până pe 8 Noiembrie la modulul #FutureProofCreativity. Spor la creativitate!