Fox e „pe felie” cu the Syndicate în noul spot Gold Salami

Fox e „pe felie” cu the Syndicate în noul spot Gold Salami

Ce se întâmplă atunci când gustarea ta preferată este atât de delicioasă, încât ai vrea să te bucuri de ea la nesfârșit? Cu toții obișnuim să păstrăm lucrurile de mare valoare în siguranță, așa că, dacă s-ar putea, le-ai încuia într-un seif. Direct în frigider, în cazul de față.

Pornind de la insight-ul gustului deosebit pe care fiecare am vrea să-l păstrăm doar pentru noi, pentru a-l savura cât mai mult, the Syndicate a creat noul spot care promovează Gold Salami, salamul inovator cu boabe de muștar, o componentă prețioasă din portofoliul producătorului de mezeluri Fox.

Nu este prima colaborare între agenția cu #intelligentcreativity și liderul de piață pe categoria salamuri din România. Dacă în 2016 au dat viață poveștii de iubire dintre un alt produs emblematic marca Fox – salamul Sandwich Toast – și pâinea feliată, acum este rândul unor noi desfătări vizuale care să ne lase gura... aur.

Firul narativ ilustrează în mod metaforic o situație cotidiană în care oricine se poate regăsi, marcată printr-un plot twist. Toate acestea în timp ce regizorul Codruț Mendea își reconfirmă statutul de maestru al nișei food. Nuanțele calde de golden hour sunt complementare cu prospețimea salamului, evidențiată prin beauty shots care emană prețiozitate pe tot parcursul spotului – literalmente: boabele de muștar strălucesc în secțiune, salamul este servit dintr-un recipient asemănător unui lingou, iar alternarea cadrelor tip POV cu prezentarea protagoniștilor savurând un platou delicios contribuie la sentimentul general de familiaritate și armonie.

Alături de TVC și iterația din mediul digital – ce reprezintă elementele-cheie ale campaniei de awareness și care au fost realizate în colaborare cu casa de producție Trilogy Film –,  materialele in-store aduc concret în prim-planul consumatorilor aroma bogată a Gold Salami. POSM-uri inovative, precum shelfobots cu componentă audio și visibubbles, alături de clasicele floor stickers și shelf stoppers, prezente în rețelele IKA, duc marketingul experiențial la nivelul următor, desăvârșind conceptul de comoară gastronomică.

Ne adresăm consumatorilor care își doresc și caută un produs aparte, cu un element de noutate, dar totodată potrivit pentru orice moment al zilei și într-o multitudine de contexte.

Gold Salami îmbină ineditul unei rețete unice și al unui profil de gust diferit, datorat prezenței subtile a boabelor de muștar, cu tradiția utilizării fumului natural din lemn de fag. Astfel, am dorit să transmitem faptul că este vorba de un produs deosebit, prețios, atât la nivel vizual, prin forma asemănătoare unui lingou de aur, cât și din punct de vedere gastronomic. Agenția a înțeles foarte bine brief-ul și a livrat un spot care intrigă, stârnește curiozitatea și ilustrează perfect experiența unică de consum.

Cu siguranță, la fel ca în trecut, colaborarea cu the Syndicate va contribui la creșterea ratei de încercare, precum și la fidelizarea față de brand și asocierea acestuia cu calitatea și inovația”, declară Andreea Toader, Marketing Manager Fox. 

Totul a decurs rapid și organic. Inspirați de branding – de la numele produsului la forma unică de lingou și boabele aurii de muștar ca diferențiatori –, am ilustrat experiența senzorială prin intermediul unei situații relatable, dar cu un twist care comunică esența oricărei gustări memorabile: bucuria de a împărți”, descrie Lavinia Dădârlat, Senior Copywriter the Syndicate, procesul creativ. 

Ne-am concentrat pe o abordare completă și complexă, care să evidențieze caracteristicile unice ale Gold Salami (atât în privința gustului, cât și la nivel de „look”), dar și pe prezentarea brandului ca inovator. La urma urmei, un produs atât de apreciat încât este păstrat într-un seif în frigider nu are cum să treacă neobservat”, adaugă Răzvan Vasiloiu, Head of Strategy the Syndicate.

 

Credits:

Echipa Fox:
Andreea Toader – Marketing Manager
Sorina Gabrian – Marketing Specialist
Constantin Tecuceanu – General Manager
Emil Movileanu – Key Account Manager
Sorin Berciu – Sales Director
Echipa the Syndicate:
Răzvan Vasiloiu – Head of Strategy
Florin Olingheru – Creative Director
Codruț Mendea – Director
Lavinia Dădârlat – Senior Copywriter
Mario Nistor – Junior Copywriter
Sabina Florescu – Art Director
Roxana Lupu – Account Executive
Adrian Săvescu – DTP

Echipa Trilogy Film:
Radu Fulga – DOP
Cosmin Spiridon – Photographer
Mihaela Dumitrescu – Food Styling

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related