Aronia Charlottenburg, lider de nișă pe piața sucurilor și suplimentelor naturale din România, a câștigat Premiul Pentru Excelență în E-Commerce în cadrul Competiției Naționale GPeC 2024. Premiul, obținut cu ajutorul Agenției de Marketing Online Limitless, a fost rezultatul acordării celui mai mare punctaj de către cei 28 de experți din juriu, în categoria „Produse Organice, Naturale și BIO”.
Premiul Pentru Excelență în E-Commerce este acordat anual, în cadrul unui program de mentorat cu o componentă competițională, denumit GPeC eCommerce Proficiency. Acest program, parte din ecosistemul GPeC, cel mai mare eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat comerțului online și marketingului digital, atrage anual zeci de magazine online dornice să-și evalueze amprenta digitală și să-și crească performanțele website-urilor și a campaniilor de marketing.
Astfel, având la bază peste 200 de criterii de evaluare, această competiție analizează dintr-o perspectivă 360 prezența unui magazin online, concentrându-se pe criterii ce țin de UX, campanii de marketing, diferențiatori de brand, strategie SEO, strategie Pay-Per-Click (PPC) și altele.
Performanțele brandului, evaluate de cei 28 de membri ai juriului, au reprezentat un mix între eforturile consistente de marketing de aproape un deceniu ale brandului Aronia Charlottenburg, precum și creșterilor semnificative din ultimul an, odată cu preluarea contului de către Agenția de Marketing Online Limitless.
„Aronia Charlottenburg este un brand care s-a bucurat de creștere și vizibilitate în ultimii ani, iar faptul că am putut, chiar și în aceste condiții, să triplăm traficul organic de pe site cu ajutorul echipei noastre de specialiști ne face extrem de mândri de rezultate. Obținerea acestui premiu cântărește cu atât mai mult cu cât GPeC eCommerce Proficiency este o competiție riguroasă, ce are la bază o jurizare care se uită la peste 200 de criterii de evaluare.” explică Cristian Bolocan, Head of SEO și Managing Partner al Limitless Agency.
Excelența dată de o abordare multidisciplinară: cum contribuie data analysis la succesul în marketing online
„Strategia de PPC adoptată de agenție s-a concentrat, în mare parte, pe o atenție deosebită în optimizarea campaniilor Performance Max pentru a ajunge la o eficiență maximă. Astfel, am restructurat campaniile de search ce aveau costuri ridicate și care consumau ineficient banii. Un punct central al strategiei a fost implementarea TRUDA, un CSS dezvoltat intern care analizează în timp real performanța produselor pe criterii de profitabilitate și interes arătat de către consumatori.” completează Alexandru Bolocan, Digital Marketing Specialist în cadrul agenției.
Alături de optimizarea campaniilor PPC, creșteri semnificative au fost înregistrate și în ceea ce privește traficul organic de pe site. Mai exact, vorbim de o creștere a traficului organic de 230%, față de aceeași perioadă a anului trecut, înainte de preluarea contului de către agenția Limitless.
Eforturile colective au fost „răsplătite” și de algoritmul Google, brandul Aronia Charlottenburg înregistrând o creștere a scorului de vizibilitate de 20% (de la 18% la 38%) în ultimele luni.
Aronia Charlottenburg, fondată în 2015 de Cristian-Mihai Tîrcuș și partenera sa, Anca Țîrcuș, este o companie de sucuri și suplimente naturale care a cunoscut o creștere rapidă, devenind lider de nișă pe piața din România. Dincolo de asta, Aronia Charlottenburg, se află și în top 3 branduri de Aronia la nivel european. Cu obiectivul asumat de a deveni lider pe piața din Europa în următorii ani și a intra și pe alte piețe internaționale, echipa Aronia este motivată de dorința de a dezvolta și livra doar produse premium, fără compromisuri.
Fructul de aronia este cunoscut pentru conținutul ridicat de antioxidanți și beneficiile sale recunoscute științific care ajută la reducerea riscului de cancer.
Limitless Agency este una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România. Oferind servicii de SEO, PPC și Data Analysis, agenția are în portofoliu peste 400 de magazine online din diferite domenii. Limitless a administrat până în prezent bugete de marketing ce depășesc 40 de milioane de euro, fiind o agenție ce a câștigat numeroase premii în ultimii ani, cel mai recent fiind Premiul GPeC eCommerce Proficiency alături de Aronia Charlottenburg.
Premiul GPeC eCommerce Proficiency, una dintre cele mai respectate distincții în comerțul online românesc, a fost acordat în cadrul GPeC Summit, cel mai mare eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat comerțului online și marketingului digital. Lansat acum 19 ani, GPeC Summit adună anual speakeri de renume și oferă perspective valoroase din diverse industrii. Anul acesta, competiția GPeC eCommerce Proficiency a inclus 58 de magazine online, evaluate pe baza a peste 200 de criterii de către 28 de experți în E-Commerce și Marketing Digital.