De Ziua Internațională a Sănătății Mintale, Blindspot și Centrul Social de Psihoterapie îndeamnă românii să țină “capul sus”

De Ziua Internațională a Sănătății Mintale, Blindspot și Centrul Social de Psihoterapie îndeamnă românii să țină “capul sus”

Blindspot, companie de AdTech specializată în campanii programatice de outdoor digital, și Centrul Social de Psihoterapie (CSP) au lansat, de Ziua Internațională a Sănătății Mintale, campania digitală outdoor intitulată "Capul Sus". Campania a fost vizibilă pe ecranele digitale din București și Cluj între 3 și 10 octombrie 2024, având ca scop sensibilizarea cu privire la sănătatea mintală și încurajarea oamenilor să caute ajutor.

"Sănătatea mintală este la fel de importantă ca sănătatea fizică, însă din păcate nu este încă un subiect căruia să i se acorde la fel de multă importanță și deschidere conversațională. Tocmai în acest scop ne-am folosit platforma pentru a da vizibilitate acestei teme, care trebuie discutată liber în spațiul public, fără teama de a fi stigmatizat.”, a declarat Laura Moisa, General Manager Blindspot Europa Centrala și de Est.

În România, aproximativ 6 milioane de persoane se confruntă cu probleme de sănătate mintală, conform unui studiu de piață realizat in 2024. Campania "Capul Sus" transmite un mesaj puternic către acești oameni: Nu ești singur, poți găsi ajutor”.

Pe parcursul unei săptămâni, panouri digitale outdoor amplasate în puncte de mare trafic din București și Cluj au afișat mesaje motivaționale care au îndemnat oamenii să „ridice capul” și să fie conștienți de faptul că există ajutor disponibil. Sloganul campaniei, „Capul sus! Nu ești singur, poți găsi ajutor.” a fost conceput de agenția de creație Ping Pong pentru a aduce speranță și a conecta oamenii cu resurse esențiale pentru sănătatea mintală.

Blindspot a donat spațiul publicitar pentru această inițiativă, utilizând platforma sa programatică pentru a difuza mesaje ce inspiră oamenii să reflecteze asupra stării lor de sănătate mintală și să ceară sprijin dacă este necesar. Prin expertiza sa în outdoor digital, Blindspot și-a folosit rețeaua extinsă de ecrane digitale pentru a maximiza impactul campaniei.

Centrul Social de Psihoterapie a contribuit cu expertiza în sănătate mintală, oferind informații despre serviciile disponibile pentru cei care au nevoie de ajutor. Campania își propune să reducă stigmatul legat de sănătatea mintală și să arate că sprijinul este accesibil.

Blindspot este o companie AdTech specializată în campanii programatice outdoor digitale, care permite clienților să își planifice și să difuzeze reclame în doar câteva minute pe mii de ecrane digitale la nivel global. Blindspot aduce astfel pe piață cea mai bună soluție de rezervare programmatic DOOH, atât în România, cât și la nivel global, cu acces la peste 1.5 milioane de ecrane peste tot in lume. Platforma face ca planificarea și gestionarea campaniilor publicitare să fie extrem de simplă și eficienta. Brandurile își pot rezerva ecranele, adapta mesajele în funcție de momentul potrivit și monitoriza performanța în timp real. Oriunde ar fi publicul tău, Blindspot te ajută să fii văzut exact când și cum  contează.

Centrul Social de Psihoterapie (CSP) este o organizație non-profit care oferă servicii accesibile de sănătate mintală, inclusiv psihoterapie și educație publică, cu scopul de a sprijini persoanele care au nevoie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related