Andrei Chirilă, Fashion Days: Campania #TimeToBeMe își propune să ne ofere acel dram de curaj de care avem nevoie pentru a fi noi înșine și îi celebrează pe cei care își exprimă personalitatea într-un mod liber, fără să țină cont de norme

Andrei Chirilă, Fashion Days: Campania #TimeToBeMe își propune să ne ofere acel dram de curaj de care avem nevoie pentru a fi noi înșine și îi celebrează pe cei care își exprimă personalitatea într-un mod liber, fără să țină cont de norme

Știți haina "aceea"? Mult dorită și cumpărată cu entuziasm, dar care stă în dressing și așteaptă să iasă în lume, dar niciodată nu e ocazia potrivită pentru ea? Sau momentul acela, când vedem pe internet câte o ținută care ne încântă și ne face inima să tresalte, parcă am da click să o luăm acasă, dar apoi intervine gândul enervant: "și unde aș putea să mă îmbrac cu ea?". Ei bine, răspunsul este: Oriunde. Oricând. De ce nu?

Viața are nevoie de culoare și strălucire, iar ocaziile speciale nu trebuie așteptate. Ele pot fi sărbătorite în fiecare zi. De asta există moda. #TimeToBeMe este mesajul Fashion Days în această toamnă. Noua campanie de imagine a brandului încurajează oamenii să se exprime prin fashion, așa cum simt, indiferent de moment. Să își creeze singuri ocaziile speciale și să poarte hainele care îi fac să se simtă bine, dând la o parte prejudecățile. 

Moda nu trebuie să se limiteze la anumite momente și contexte, crede Andrei Chirilă, Director Marketing Fashion Days. Asta înseamnă #TimeToBeMe. Este viziunea Fashion Days despre felul în care hainele sunt prima formă de expresie a personalității și a autenticității.

"Ne dorim să îndepărtăm barierele și să încurajăm pe toată lumea să fie și să se îmbrace exact așa cum simte, indiferent de context. Acesta este mesajul campaniei noastre și credem că se completează perfect cu misiunea noastră de a oferi o varietate cât mai mare de produse, la prețuri accesibile", spune Andrei Chirilă. 

Vorbim în continuare cu Andrei Chirilă despre platforma de comunicare #TimeToBeMe, cum s-a schimbat relația oamenilor cu hainele în ultimii ani și care este rolul modei, în 2024, în viziunea Fashion Days. 

 

Noua campanie de imagine Fashion Days

Piața de fashion din regiune a devenit tot mai competitivă în ultimii ani, iar acest lucru a atras interesul celor mai mari retaileri din lume, care sunt prezenți aici sub o formă sau alta. Și noi, la rândul nostru, suntem într-o continuă evoluție ca business și, prin diversificarea gamei de produse, implementarea de noi servicii și dezvoltarea tehnologiei, dorim să ne poziționăm ca prima alegere a consumatorilor atunci când vine vorba de fashion.

Pentru a atinge acest obiectiv avem nevoie ca proiectele noastre de comunicare să rezoneze cât mai bine cu publicul țintă si din acest motiv, la baza brief-ului au stat foarte multe insight-uri valoroase, pe care le-am obținut cu ajutorul unui studiu de piață pe întreaga categorie.

 

Mesajul Fashion Days

Un insight important pe care l-am confirmat prin studiul menționat anterior este că fashion-ul reprezintă o modalitate de a ne exprima personalitatea, dar acest instrument de expresie devine de multe ori dificil de accesat pentru fiecare individ din tot felul de motive (teama de a fi prea vizibili, vulnerabili, judecați etc.).

Noi ne dorim să îndepărtăm barierele (sau prejudecățile) și să încurajăm pe toată lumea să fie și să se îmbrace exact așa cum simte, indiferent de context. Acesta este mesajul campaniei noastre și credem că se completează perfect cu misiunea noastră de a oferi o varietate cât mai mare de produse, la prețuri accesibile.

 

#TimeToBeMe

Cu toții am trecut prin situații în care am ezitat să purtăm un outfit sau un anumit obiect vestimentar deoarece ni s-a părut că nu a sosit momentul perfect sau poate ne-a fost teamă că vom fi judecați.

Campania #TimeToBeMe își propune să ne ofere acel dram de curaj de care avem nevoie pentru a fi noi înșine, indiferent de situație și îi celebrează pe cei care își exprimă personalitatea într-un mod liber, fără să țină cont de norme.

 

Cum s-a schimbat relația oamenilor cu hainele

Fashion-ul este una dintre acele categorii care implică foarte multă emoție, iar cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii le conferă oamenilor o stare de bucurie, bună-dispoziție si relaxare. Pe de altă parte, trăim într-o lume în care timpul nostru este tot mai limitat și ne dorim să petrecem cât mai multe momente alături de familie și cei dragi.

Știm că publicul nostru este unul activ și cu o viață destul de dinamică, așa că pe lângă diversitatea foarte mare de produse, am dezvoltat în toate zonele care pot ajuta oamenii să câștige timp într-un mod cât mai plăcut: navigarea ușoară prin aplicație cu ajutorul profilului personalizat sau a filtrelor, livrarea rapidă și returul ușor. Peste aceste elemente, am adăugat și membership-ul Genius, care îmbunătățește și mai mult experiența de shopping prin intermediul livrării gratuite și a ofertelor exclusive. Astfel, încercăm să acoperim cât mai bine dorințele și nevoile clienților noștri și suntem foarte motivați să inovăm și în viitor spatiul de fashion din regiune.

 

Provocările pieței în 2024

Piața a devenit tot mai competitivă în ultimii ani, cu toți retalierii mari din lume prezenți în regiune, indiferent dacă vorbim de online sau offline. Oamenii se confruntă cu tot mai multe opțiuni și uneori poate fi copleșitor, chiar și pentru clienții cu o experiență vastă în domeniu. În același timp, traversăm o perioadă economică nesigură, în care este foarte greu să mai faci planuri pe termen lung. Noi considerăm că este foarte important să fim flexibili, să ne adaptăm rapid condițiilor macro-economice și să venim în întâmpinarea clienților în funcție de nevoile lor la acel moment.

 

Rolul modei în viziunea Fashion Days

Moda nu mai are demult doar un rol funcțional. În ziua de astăzi, moda reprezintă o imagine a personalității noastre și poate contribui foarte mult la creșterea încrederii în sine. Mai mult de atât, moda ne poate stimula creativitatea și poate ajuta la dezvoltarea ei. Viața devine din ce în ce mai complicată și oamenii au nevoie de momente de bucurie, de relaxare, iar moda poate facilita aceste momente.

În același timp, industria are și o mare responsabilitate pe umeri – aceea de a îmbunătăți zona de sustenabilitate și acest lucru trebuie să vină atât din partea producătorilor și a retailerilor, care trebuie sa optimizeze toate procesele din spatele activității lor, dar și din partea clienților prin alegerile lor.

 

Echipa

Fashion Days

Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days
Andrei Chirilă, Marketing Director Fashion Days
Alexandra Bădiță, Social Media & Influencers Manager Fashion Days
Ariana Niculae, Copywriter Fashion Days
Ruxandra Olărașu, Head of Creative Labs Fashion Days
Roxana Neacșu, Social Media Executive Fashion Days
Mario Oprean, Videographer Fashion Days
Victoria Stancheva, Brand Marketing Manager Fashion Days Bulgaria
Aleksandra Tosheva, Copywriter Fashion Days Bulgaria
Ipek Ipanova, Brand Marketing Executive Fashion Days Bulgaria

 

Human Advertising & Human Production

Konstantin Trendafilov, Creative Director
Alexander Bratimirov, Creative Director
Petar Evtimov, Creative Lead
Stela Stoyanova, Art Director
Tanya Savova, Client Service Director
Monika Todorova, Account Manager
Dobriana Yordanova, Producer
Dimitar Dimitrov, Producer
Damian Dimitrov, Director & DOP
Anna Sabandzhieva, Styling
Alina Manova, Make-up
Milen Ivanov, Hair
Borislava Kadiyska, Production Designer
Zlatimir Arakliev, Photographer
Vitali Ezekiev, Music
Post-production: Twist

 

Despre Fashion Days

Fashion Days este cel mai mare magazin de fashion online din regiune, cu acces la una dintre cele mai dezvoltate rețele logistice: cel mai mare depozit din Europa Centrală și de Est care operează în totalitate cu energie verde și o rețea de aproape 4000 de lockere care asigură cea mai rapidă livrare pentru clienții săi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related