6 ani de GEROVITAL MAGAZINE – revista de brand, sub semnătura D|MBC – The Media and Branded Content Co.

6 ani de GEROVITAL MAGAZINE – revista de brand, sub semnătura D|MBC – The Media and Branded Content Co.

Evoluția tehnologiei, ideile cât mai ieșite din comun, campaniile super creative sunt doar câteva dintre exemplele de factori care au stimulat schimbări în ceea ce privește așteptările pe care consumatorii le au în raport cu brandurile. Companiile au fost astfel provocate să nu se mai limiteze la simpla vânzare a produselor, ci să lucreze pentru construirea unor relații autentice cu clienții. Cum obții acest rezultat cu o revistă de brand?

Cercetări recente arată faptul că revistele de brand contribuie semificativ la creșterea loialității clienților și la întărirea percepției pozitive a brandului. Un studiu realizat de Content Marketing Institute, în 2023, a arătat că 78% dintre consumatori sunt mai înclinați să aibă încredere într-un brand care oferă conținut personalizat și informativ prin intermediul revistelor de brand. De asemenea, un raport al Journal of Marketing Research a demonstrat că brandurile care utilizează reviste pentru a oferi conținut valoros și educativ observă o creștere de 25% a angajamentului clienților și o creștere de 15% a vânzărilor pe termen lung.

FARMEC, cel mai mare producător de produse cosmetice cu capital 100% românesc, a reacționat din timp la aceste schimbări. Astfel, a luat naștere colaborarea cu D|MBC– The Media and Branded Content Co., iar de la prima discuție, la ideea unei reviste de brand, a fost doar un pas. Un pas făcut cu încredere și mult entuziasm.

 

De la brief, la tradiție

Povestea revistei Gerovital Magazine a început în 2019, de la un obiectiv de business necesar de îndeplint: brandul Gerovital să se diferențieze printr-o metodă inovatoare. Scopul era crearea unui produs media care să ajute clientul final să înțeleagă mai bine produsele brandului, să răspândescă informații referitoare la rutine de îngijire și produse noi apărute, și să rămână în mintea potențialului consummator, însă nu într-o notă de vânzare, ci într-una utilă, practică. Era nevoie, așadar, de o soluție departe de normele comerciale; o soluție care să spargă bariere comunicării clasice de brand.

Fiecare capitol a fost scris în totalitate de D|MBC– The Media and Branded Content Co., de la concept, la implementare. Iar povestea continuă… Revista de brand trimestrială avea să fie alegerea perfectă, care se alinia atât cu valorile și cultura brandului, dar care și răspundea nevoilor publicului țintă: un public în majoritatea lui feminin, iubitor de informație tipărită, interesat în profunzime de beneficiile produselor pe care le achiziționează.

„Un proiect frumos are întotdeauna o poveste frumoasă în spate. Așa a început colaborarea noastră cu echipa D|MBC, acum mai bine de 6 ani. Am avut plăcerea și norocul, pot spune, să o cunosc pe Diana, o persoană plină de idei, ambiție și multă organizare, care ne-a ajutat să implementăm un proiect provocator – acela de a avea propria noastră revistă de brand.

O revistă prin care am dorit să fim mai aproape de consumatorii noștri, de toți cei care apreciază și folosesc produsele noastre, cu sfaturi și recomandări specializate, cu rutine de îngrijire și noutăți. Mulțumesc întregii echipe D|MBC pentru sprijinul, dedicarea și creativitatea pe care le arătați în fiecare număr al revistei noastre Gerovital!”, Andra Șumandea, Specialist Marketing, FARMEC S.A.

D|MBC– The Media and Branded Content Co. este în al șaselea an în care a acceptat provocarea FARMEC și Gerovital și, de la concept, la redactarea textelor, grafică, design, alegerea materialelor de print și tipărire, se asigură că redă un produs final care să răspundă nevoilor clientului, atunci când primește revista de la tipar, dar și încântarea cititorilor, atunci când le este oferită în magazinele de brand. Succesul produsului media e dat de feedback-ul pozitiv al clienților, care chiar au sesizat o pauză în producție și au solicitat special în magazine tipărirea revistei.

„După șase ani frumoși de lucru la Revista Gerovital, sunt încântată să spunem că este unul dintre proiectele mele preferate și că a atins complet obiectivele propuse. Am reușit să creăm o legătură mai strânsă între brand și consumatorii săi, mulți dintre aceștia întrebând frecvent în magazine despre data lansării următorului număr și oferind feedback direct despre revistă, fie față în față, fie pe rețelele sociale ale brandului. Ne-am îndrăgostit de acest proiect și de oamenii minunați de la FARMEC, cu care reușim să dezvoltăm un angajament 360 prin acest produs media de brand.”, Diana Șerban, CEO & Owner D|MBC.

 

Gerovital România și lecția despre frumusețe

Gerovital Magazine a fost gândită să fie mai mult decât o simplă revistă de brand. Este o colecție de sfaturi binevenite, de informații interesante și îndrumări practice pentru un trup frumos și sănătos. Este un spațiu de comunicare între specialiștii în cosmetică și consumatorii produselor. Este o lecție despre perseverență, dedicare și performanță în serviciul oferit și o demonstrație de respect pentru clienți și colaboratori.

Cu fiecare număr, revista aduce în atenție o serie de subiecte de interes și corelează sfaturile specialiștilor intervievați cu produsele recomandate din gamele Gerovital, Aslavital sau Farmec. Articolele de inspirație și poveștile experților poartă cititorii într-o călătorie presărată cu opriri pline de insight-uri utile din lumea skincare și beauty.

FARMEC și D|MBC au lansat numărul 15 al revistei GEROVITAL MAGAZINE, o ediție care promite a fi surprinzătoare prin conținut și design și care va aduce în lumina reflectoarelor atât cele mai noi game de produse, cu adevărat revoluționare, concepute de cercetătorii în frumusețe de la laboratoarele Ana Aslan, cât și subiecte captivante din universul beauty, dedicate femeilor, dar și bărbaților. Revista poate fi găsită în toate magazinele Farmec și Gerovital din țară, unde consultanții vă așteaptă cu oferte, informații și produse de top, ideale pentru toate vârstele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


D|MBC

D|MBC, The Media and Branded Content Company, este o companie de content marketing si branded media fondata in Bucuresti, in 2018, care opereaza pentru clienti din Europa Centrala si de Vest. Content marketingul a... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related