Alexandru Zodieru: Am căutat să identificăm tipologiile si motivațiile care fundamentează percepția publicului referitor la candidații la alegerile prezidențiale

Alexandru Zodieru: Am căutat să identificăm tipologiile si motivațiile care fundamentează percepția publicului referitor la candidații la alegerile prezidențiale

Spațiul media nu este saturat doar de mesajele candidaților la președinție, promisiunile lor pentru cea mai bună Românie posibilă din universuri paralele, dar și de calcule probabilistice, șanse la turul doi, sondaje. Multe din aceste scenarii au fost răsturnate recent, când Curtea Constituțională a respins candidatura Dianei Șoșoacă la prezidențiale, eliminând-o din cursa pentru Cotroceni. 

Înainte de decizia CCR, Cult Market Research a realizat o cercetare privind opțiunile de vot ale românilor. Am vorbit cu Alexandru Zodieru, Managing partner Cult Market Research, despre cum arăta tabloul politic înainte de surpriza de la Curtea Constituțională.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related