Rigips®, de 30 de ani rezistă în fața ideilor tale

Rigips®, de 30 de ani rezistă în fața ideilor tale

Rigips® este un brand cât o categorie. Parte din portofoliul Saint-Gobain, plăcile din gips-carton marca Rigips® sunt sinonime cu ideea de calitate, inovație, durabilitate și eficiență. Datorita acestor avantaje dar mai ales caracterului de pionier, deschizator de drumuri prin inovație continuă, Rigips® a ajuns să preia numele categoriei din care face parte.

De aceea, acum, la 30 de ani de prezență pe piața din Romania, Rigips® își reafirmă poziția de brand inovator prin două atribute: originalitate și calitate dovedită în timp.

Mesajul “Rigips®. Originalul. De 30 de ani rezistă in fata ideilor tale” prezintă perspectiva unui perete din gips-carton care spune povestea a tot ce a văzut și a susținut în ultimii 30 de ani în materie de provocări, de la cuie, la rafturi grele, de la desene “rupestre”, la televizoare ultraplate, de la oglinzi, la găuri de bormașină.

Campania se desfășoară în perioada septembrie- octombrie 2024 pe TV, OOH special, print, radio și în digital media. Strategia și creația sunt semnate de TheNEW iar producția a fost realizată în colaborare cu Diud, în studiourile proprii și în tehnica 3D.

"După o lungă perioadă de absență din mass-media, brandul Rigips® revine în prim-plan cu o campanie emoțională, ce marchează o reconectare cu publicul și subliniază tradiția și durabilitatea produselor Rigips®, care de trei decenii sprijină creativitatea și inovația în construcții.", Daniela Geantă, Brand, Digital and Customer Marketing Manager. 

"De la “numai rigips de la Rigips® este Rigips®” la “Rigips®. Originalul.”  marca a parcurs 30 de ani de demonstrație continuă a calității produselor sale, omițând însă să comunice așa cum merită.  A tăcut și a făcut. Acum suntem bucuroși că am putut fi noi cei care spun povestea celor 30 de ani de Rigips® în România, într-o categorie la prima vedere mai puțin ofertantă creativ", Claudiu Dobriță, Creative Partner The NEW.

 

Mulțumiri:

Saint-Gobain Construction Products Romania:
Daniela Geantă, Brand, Digital and Customer Marketing Manager
Silvia Rusu, Brand Communication & Digital Marketing Manager
Iulia Litvinchevici, Jr. Communication Manager
Alexandra Popescu, Marketing Content Assistant

Diud:
Andrei Gheorghe, Regie
Claudia Asanache, Production director
Oana Ciofu, Post-production manager

The NEW:
Raluca Gheorghe, Group Account Director
Loredana Andrei, Senior Strategic Planner
Maia Ștefanescu, Senior Copywriter
Mircea Musteață, Copywriter
Ana Caizerliu, Senior Art Director
Alex Filoteanu, Art Director
Isabela Aciu, Junior Art Director
Claudiu Dobriță, Creative Partner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related