Minio: un record de 10 nominalizări la Employer Branding Awards

Minio: un record de 10 nominalizări la Employer Branding Awards

Minio își consolidează reputația pe segmentul employer branding prin obținerea a 10 nominalizări la Employer Branding Awards, competiție organizată de Evensys. Cu un total de 9 premii câștigate anterior în cadrul aceleași competiții și recunoașteri suplimentare la festivaluri din țară și Europa, Minio demonstrează o expertiză solidă pe acest segment de comunicare.

Minio & BAT România- Global Graduate: Lead The Change. Una dintre cele mai ample eforturi recrutare regională din ultimii ani.

 

Lead the Change a fost o amplă inițiativă regională de recrutare a viitorilor lideri ai companiei în cadrul programului Global Graduate. Acesta a fost un efort comun al BAT Trading și BAT GBS, având ca scop poziționarea programului de management trainee ca o oportunitate atractivă pentru tinerii din generația Z. Campania promovează o viziune aparte: de la GG la GM (de la Global Graduate la General Manager), demonstrând cum acest program îți poate accelera cariera și îți oferă oportunități excelente de dezvoltare profesională. Interviurile cu membri ai echipei de top-management din BAT, care și-au început și ei cariera în cadrul companiei ca Global Graduates, confirmă că această promisiune este cu adevărat îndeplinită.

Campanie nominalizată la:

  • Best Recruitment Campaign
  • Best Campaign Targeting GenZ
  • Best Use of Employee Generated Content

Minio & Coca-Cola HBC- Creators Squad. O campanie regională implementată în 26 de țări

The International Leadership Trainee Program, programul de Early Talent al Coca-Cola HBC, este unul de referință în recrutarea tinerilor din generația Z, desfășurându-se în 26 de țări. Identitatea, propunerea de valoare pentru angajați (EVP) și strategia de comunicare a programului au fost dezvoltate anterior tot de echipa Minio.

Anul acesta, programul a inclus o nouă componentă cu impact major: Creators Squad. Prin acest grup, Coca-Cola HBC a transformat participanții actuali ai programului în creatori de conținut autentici, care își împărtășesc experiențele într-un mod unic. Aceștia au produs peste 50 de materiale video pe parcursul campaniei, un efort remarcabil ce a presupus coordonarea oamenilor din 8 țări, în timp real, pentru a surprinde momente importante din experiența lor de trainee internațional.

Această campanie reprezintă un exemplu excelent de integrare a audienței în dezvoltarea unui proiect, implicând tinerii din generația Z în toate etapele, de la strategia inițială până la realizarea materialelor de comunicare.

Campanie nominalizată la:

  • Best Use of Employee Generated Content
  • Best Recruitment Campaign
  • Best Campaign Targeting GenZ
  • Best Use of Social Media

Minio & Kaufland- Colindar. Un gest Kaufland de mulțumire publică pentru angajații săi.

Perioada Sărbătorilor de Iarnă este cea mai aglomerată pentru angajații din retail. În iarna lui 2023, Kaufland a decis să le mulțumească public printr-un colind dedicat lor, care exprimă atât recunoștință, cât și un apel la răbdare și empatie din partea clienților atunci când vizitează magazinele retailerului în această perioadă. Astfel, în această perioadă intensă de comunicare cu consumatorii, Kaufland a arătat că echipa sa este la fel de importantă. Campania a generat un sentiment de mândrie și apreciere pentru cei peste 17.000 de angajați ai retailerului.

Campanie nominalizată la:

  • Special Projects

Minio & Kaufland- TikTok Academy. Employer Branding în 2024: cu GenZ pentru GenZ

Încă din 2023, Kaufland s-a remarcat ca un brand curajos, alegând să creeze constant conținut video pe TikTok, destinat tinerilor candidați din generația Z. Compania și-a propus să ilustreze ce înseamnă să lucrezi la Kaufland, evidențiind diferitele beneficii și cultura internă, într-un mod relevant pentru tânăra generație. Echipele Minio și Maker au structurat proiectul prin workshopuri periodice cu tineri din generația Z și angajații, utilizând și testarea biometrică pentru a evalua impactul materialelor create cu telefonul. Proiectul a fost desfășurat constant, cu o producție regulată de conținut, și până în prezent au fost realizate peste 100 de videoclipuri, toate create de Makeri folosind doar telefoanele mobile.

Campanie nominalizată la:

  • Best Use of Employee Generated Content
  • Best Use of Social Media

Minio este o agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, agenția are acum o echipă de 25 de profesioniști și peste 35 de premii în competițiile locale și internaționale. Printre clienții săi se numără BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, UNICEF, Mondelez, Macromex și alte branduri iconice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related