Cu alegeri diverse atât în farfurie, cât și în viață, un singur lucru rămâne la fel de adevărat și valabil, indiferent de generație – gusturile pe care ni le formăm și pe care învățăm să le apreciem acasă, în familie și felul în care acestea cresc și evoluează în pas cu noi!
În întâmpinarea acestui insight emoționant, Caroli Foods Group, unul dintre liderii pieței de produse de carne ambalate din România, lansează noua platformă de comunicare a brandului Sissi semnată de Tribal Worldwide România.
„Ne bucurăm că am avut oportunitatea să dăm un refresh creativ universului Sissi – un brand influent, cunoscut pe piața din România pentru produsele de calitate și pentru comunicarea specială - pentru a-l menține relevant și plin de inspirație și în 2024, în contextul familiei moderne. Gusturile fine se învață acasă și continuă să evolueze odată cu noi!", Ionuț Raicu, Group Creative Director Tribal Worldwide România.
„Produsele de șuncă Sissi sunt apreciate de consumatori pentru calitatea premium oferită, brandul fiind lider pe acest segment de piață. Odată cu lansarea noului Jambon de Praga ne-am dorit să scoatem în evidență importanța gustului autentic și a nutriției echilibrate în timpul meselor alături de cei dragi și ne bucurăm că această dorință s-a transformat în realitate alături de agenția Tribal Worldwide.“, Ana Maria Costea, Director Executiv de Marketing în cadrul Caroli Foods Group.
În relație cu consumatorii, noua comunicare a brandului se concentrează pe evidențierea calității deosebite a produselor Sissi, sinonim cu preparatele sănătoase și gustoase din farfurie, fie că este vorba de o masă în familie sau de un moment oportun pentru a-i impresiona pe cei dragi. Epicentrul platformei “Gusturile fine cresc odată cu tine” este reprezentat de spotul difuzat atât pe TV, cât și în digital și in-store.
„Suntem din ce în ce mai atenți la calitatea mâncării pe care o consumăm, iar produsele Sissi sunt o alegere de încredere în dezvoltarea gusturilor fine, construite pe parcursul întregii vieți.“, Dragoș Ardean, Brand Manager Sissi în cadrul Caroli Foods Group.
Noul Jambon de Praga Sissi poate fi găsit deja în magazine. În plus, pe canalele brandului Sissi de social media sunt pregătite și mai multe surprize pentru consumatori!
Credits:
Echipa Caroli Foods Group:
Ana Maria Costea – Marketing Director
Dragoș Ardean – Brand Manager Sissi
Echipa Tribal Worldwide România:
Simina Zidaru Dima – Managing Director & Creative Director
Ionuț Raicu – Group Creative Director
Irina Blanșek – Group Creative Director
Mihaela Trandafir – Senior Art Director
Claudiu Ioniță – Senior Copywriter
Olivia Paraschiv – Motion Graphic Designer
Elena Mihai – Account Director
Ștefania Lupu – Senior Account Executive
Adriana Georgescu – Head of Social Media
Anastasia Lungu – Social Media Executive
Caroli Foods Group este unul dintre marii producători de pe piața produselor de carne ambalate din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara și o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinațional, cu operațiuni în Europa, America de Nord și de Sud. Sigma produce și comercializează mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalată și proaspătă, produse lactate, produse pe bază de plante, precum și alimente congelate sau gata de consum.
Tribal Worldwide Romania este agenția de creație digitală membră The Group, cu un portofoliu constând în numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional, și zeci de premii câștigate în competiții de prestigiu ca Internetics, Effie România, Romanian PR Awards, NY Festivals și Webstock.
The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.