Primele două ediții au certificat 62 de creatori, iar 6 au fost semnați deja de agenții de talente!
MOCAPP, lider în Influencer Marketing în România, continuă să susțină dezvoltarea industriei și anunță lansarea celei de-a treia cohorte a Influencer Accelerator by MOCAPP (IAM), programul educațional destinat formării noii generații de creatori de conținut.
Profesioniștii din digital marketing care colaborează cu creatori de conținut știu că publicul de azi cere autenticitate și conversații reale, nu doar mesaje comerciale. IAM le oferă brandurilor acces la influenceri care sunt pregătiți să îndeplinească aceste așteptări, creatori care nu doar livrează conținut, ci construiesc relații de durată cu urmăritorii lor.
Conform raportului din Iunie 2024 realizat de MOCAPP și HypeAuditor, industria Influencer Marketing din România a crescut puternic după pandemie, atingând o valoare estimată la 100 milioane de euro în 2024 (o creștere de 300% în trei ani).
Odată cu evoluția pieței, cererea pentru creatori de conținut autentici și responsabili a crescut, iar brandurile se orientează din ce în ce mai mult către cei care au o influență reală asupra audiențelor lor. Programul Influencer Accelerator sprijină această evoluție.
„Industria s-a transformat enorm în ultimul deceniu. În 2024, brandurile caută parteneri care să construiască comunități și să genereze impact real, nu doar să livreze mesaje comerciale. Influencer Accelerator formează acești creatori – oameni care înțeleg atât arta comunicării, cât și responsabilitatea socială”, a spus Florin Grozea, CEO MOCAPP și Pilot IAM.
Ediția #3 a programului IAM:
Adunând deja peste 4000 de creatori în comunitatea online, IAM a reușit să identifice și să pregătească influenceri responsabili din noua generație. Mai exact, 62 de creatori au absolvit programul în primele două ediții și au primit certificarea cunoștințelor în digital marketing, algoritmi social media, branding personal, legislație, etică.
„Un program care redefinește peisajul industriei de marketing din România. Influencer Accelerator nu este doar un spațiu de învățare; este un teren fertil pentru inovație și creativitate, unde profesioniști aspiranți și experimentați se întâlnesc pentru a schimba fața comunicării digitale“, a zis Alex Adam, Social Media Coordinator SAMSUNG, unul dintre Mentorii IAM.
A treia ediție a programului începe pe 15 Octombrie 2024 și va oferi creatorilor acces la o curiculă educațională video și la Webinarii Live susținute de 16 Mentori, incluzând lideri de opinie din agenții de publicitate, specialiști din agenții de marketing și experți din branduri de top.
Webinariile acoperă toate aspectele dezvoltării unui influencer profesionist, de la branding personal, strategii de conținut, la colaborări etice și monetizare inteligentă.
La finalul programului, 6 manageri de talente din cele mai mari agenții din România vor evalua participanții și vor oferi șansa celor mai buni de a fi semnați pentru colaborări viitoare. Acest aspect este esențial, având în vedere că aproximativ 80% din bugetele de influencer marketing din România sunt gestionate prin aceste agenții.
„Maturizarea pieței publicității online vine și cu așteptări mai mari de la creatorii de conținut români, acești parteneri de promovare ai brandurilor. MOCAPP își asumă în continuare rolul de lider al industriei și de susținător al influencerilor responsabili, cu impact real asupra societății și cu respect pentru public”, a declarat Florin Grozea.
Înscrieri în Influencer Accelerator Ediția #3
Înscrierile sunt deschise deja! Programul de accelerare este dedicat creatorilor de conținut cu o vechime de minim un an în social media, care au peste 1000 de followers pe minim un canal social (TikTok, Instagram, YouTube, Facebook, Linkedin).
Misiunea MOCAPP este de a conecta brandurile cu talente pentru a obține engagement real și creștere sustenabilă. Fondată în 2019, MOCAPP a transformat modul în care companiile colaborează cu Influencerii, oferind o soluție full-service bazată pe transparență și performanță. Echipa MOCAPP crede în integritate și responsabilitate în Influencer Marketing, prin susținerea unei publicități etice, care respectă consumatorii.